כיכר השבת

חיוב שגוי בגולן: 340 ש"ח במקום 99

לקוחות שרכשו את החבילה ללא הגבלה של "גולן טלקום" בעלות של 99 שקלים לחודש גילו חיוב גבוה הרבה יותר. בחברה עלו על הטעות במהירות ושיגרו הודעת הבהרה לתיבת המייל של הלקוחות: "אנו מבקשים לעדכנך כי בביקורת שערכנו בחשבונך בגולן טלקום, מצאנו שיבוש בחיוב ואנו מטפלים בתיקונו

| 8 |
גולן טלקום
גולן טלקום (יח"צ)

לקחותיו של האיש שהבטיח עולם סלולרי חדש, מיכאל גולן, הופתעו בסוף החודש כשגילו חיוב גבוה מהרגיל בחשבונם האישי.

מדובר בלקוחות שרכשו את החבילה ללא הגבלה של "גולן טלקום" בעלות של 99 שקלים לחודש, ובחשבונות הופיע להם חיוב גבוה הרבה יותר.

בחברה עלו על הטעות במהירות ושיגרו הודעת הבהרה לתיבת המייל של הלקוחות: "אנו מבקשים לעדכנך כי בביקורת שערכנו בחשבונך בגולן טלקום, מצאנו שיבוש בחיוב ואנו מטפלים בתיקונו.

"עם השלמת הבדיקה יזוכה חשבונך בהתאם לתוצאותיה.

"אנו מתנצלים על אי הנוחות ואנו משקיעים משאבים נכבדים בשיפור השירות ומשוכנעים כי בקרוב נעניק לך חווית שירות טובה יותר.

"תודה על הסבלנות.

"בזכות היענותך מהפכת התקשורת מתרחשת!".

גולן טלקום: הטעות תתוקן

הנושא הפך ויראלי ביממה האחרונה, ולקוחות רבים דיווחו כי חויבו בצורה שגויה וקיבלו את ההודעה. אחד מהם כתב בעמוד הפייסבוק האישי: "מצאתי טעות בחיוב מ Orange Israel וניסיתי ליצור איתם קשר, כבר 3 ימים לא חוזרים אליי.

"לעומת זאת ב גולן טלקום Golan Telecom עוד לפני שניסיתי ליצור קשר מצאתי את זה בתיבה שלי".

מגולן טלקום נמסר בתגובה לכיכר השבת: "בביקורת פנימית שערכנו במחזור החיוב המלא הראשון שנשלח ללקוחות החברה נמצא שיבוש בחיוב אצל מספר לקוחות.

עם גילוי השיבוש נבדק הנושא מיידית ועם השלמת הבדיקה יזוכו חשבונות הלקוחות הרלוונטיים בהתאם לתוצאותיה.

החברה פעלה מיידית ליידע את הלקוחות אצלם חל שיבוש בחיוב באמצעות מייל אישי.

אנו גאים להעניק חווית שירות שונה בעדכון הלקוחות במידה וחלה טעות בחשבונותיהם וליזום מיידית את הטיפול בבעיה, לעתים עוד בטרם הבחינו בבעיה".

תוכן שאסור לפספס
8 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
7
מדובר?
סתם אחד.
6
טעיתם? על טעויות משלמים.
לתבוע אותם
5
נאמר שיחזירו את הכסף בתוך 10 יום. נאמר שיש להם 50 אלף לקוחות שרכשו את החבילה הזו ושילמו 250 ש״ח יותר. עכשיו תחשבו כמה מקבלים ריבית בבנק על 12,500,000 ש״ח ל10 ימים
יוסייזומנו סי

הצגת כל התגובות

4
אנו גאים להעניק חווית שירות שונה בעדכון הלקוחות במידה וחלה טעות בחשבונותיהם וליזום מיידית את הטיפול בבעיה, לעתים עוד בטרם הבחינו בבעיה". זה הבעייה ש"הטעות" הייתה מכוונת כי הייתם חייבים מזומנים לעובדין. גולן אתה שקרן.
מנוי שלכם לצערי
3
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גולני
2
אם לא מה החבילה הכי טובה לכשרים ובאיזה חברה ?
מנוי
1
הטעות...ולא מצטרך לרדוף אחריהם .. כי זאת אחת הבעיות שכל כך השניאה את החברו תהסלולריות הויתקות: כל פעם שהיתה להם טעות היה צריך ימים על גבי ימים לרדוף אחריהם ולא היה עם מי לדבר....והובטחו דברים ולא קוימו... ועם גולן טלקום יבטיח לתקן ויתקן מייד סימן שבאמת יש שינוי בעולם הסלולרי. ואם לא..סימן שמדובר בעו
אייל להב
אולי גם יעניין אותך
סלולר ואפליקציות