ווטסאפ לאן? מייסד ווטסאפ יאן קום הצהיר אין ספור פעמים כי אפליקציית המסרים המידיים הפופולרית בעולם לא תציג למשתמשים פרסומות. באתר החברה נכתב כי החברה סבורה כי פרסומות נועדו "לדחוף לנו מוצרים שאנו לא זקוקים להם". גם בערב המכירה ההיסטורית לפייסבוק בסכום שמוערך כיום בכ-22 מיליארדי דולרים, הצהיר יאן קום כי החברה לא תשנה את מדיניותה.
אך למרות זאת, אמש (שני) הודיע סמנכ"ל הכספים של ענקית הרשת - פייסבוק, דייויד וונר, כי החברה שוקלת לאפשר לחברות מסחריות להפיץ תכנים פרסומיים ישירות למשתמשים, שיקבלו אותם כהודעת ווטסאפ רגילה. כך שהחברה בעצם תאפשר שליחת ספאם לכל המרבה במחיר.
וונר אמר בכנס הטכנולוגיה של ג'יי.פי מורגן הנערך בבוסטון כי אמנם לא מדובר על שיוני שיבוצע בזמן הקרוב, אך הוא בהחלט רואה הזדמנות עסקית בטווח הרחוק בהודעות שישלחו המפרסמים ישירות לווטסאפ של המשתמשים.