עם פתיחתה של תקופת 'בין הזמנים', ועל רקע הרוחות הסוערות סביב סוגית גיוס בני הישיבות, זימן שר התיירות סטס מיסז'ניקוב קבוצה של עיתונאים חרדים על מנת לסקור בפניהם את תכניות התיירות שמקדם משרדו עבור המגזר החרדי.
לדבריו, משרד התיירות רואה במגזר החרדי ציבור חשוב המטייל הרבה ברחבי הארץ ואשר לו צרכים ייחודיים. המשרד השקיע השנה למעלה מ-800,000 ש"ח בפרסום במגזר החרדי. מתוכם כ-150,000 עלויות פרסום באינטרנט, במסגרתם פתחנו פרוייקט מיוחד בשיתוף אתר "כיכר השבת", ו-255,000 ש"ח עלות הפקת סרטון תדמית מיוחד למגזר החרדי. בנוסף, תשומת לב יוחדה לטיפוח ותחזוקה של המקומות הקדושים, אשר יקרים לליבו של הציבור החרדי.
דברים נוספים ייחד השר בנוגע לניהול קבר הרשב"י: "ניהול הציון במירון בשלושת השנים האחרונות על ידי "מרכז המקומות הקדושים" זוכה לשבחים מכל הגורמים. התשתיות הזמניות שהיו במקום בשנים עברו, יצרו בעיות חוזרות ונשנות, וכיום הכל מתפקד באופן ראוי.
ההילולה בל"ג בעומר מתקיימת כסדרה שנה בשנה, בלא שיהיו תקלות כל שהן. הכאוס שהיה בעבר במקום הוא בגלל שלא היה ברור מי מנהל מה ומי אחראי על מה. ריכוז כל הצרכים והארגון בידי גוף אחד יצר סדר, אשר מאפשר לאנשים להגיע למקום באופן מסודר ומכובד, תוך הפרדה בין גברים לנשים ועבור זה אף נבנתה מנהרה מיוחדת".
על החששות שעולות כי הפקדת ניהול הקבר בידי המדינה יביא ללגיטימיות של שילוב זרמים יהודיים לא אורתודוכסיים בסדרי התפילה, אומר השר: "אנחנו לא משנים כלום. הסטטוס קוו יישמר ולא נאשר דבר חריג שלא היה מקובל עד כה.
"אנחנו לא ניגע באופי האורתודוכסי של המקום, מה שהיה הוא שיהיה. כל אדם פרטי כמובן יוכל להיכנס ולהתפלל, אך לא תחת התארגנות פרובוקטיבית כזו או אחרת".
לניהול קבר הרשב"י הוקמה חברה ממשלתית ובה הוקם דירקטוריון, אשר מביא לידי ביטוי את הצרכים של כל המגזרים השונים. בין הדירקטורים נמנה גם דירקטור חרדי, על מנת שישמור על האינטרסים החרדים במקום.