עיצוב חדשני ועצמאי מציע מבט מרענן על עתיד וולוו, כאשר הוא שואב השראה מאחד מדגמי המותג המוערכים ביותר - וולוו 240 המיתולוגית. המעצב העצמאי ג'ורדן רובינשטיין-טאולר יצר מחקר עיצובי המדמיין מחדש את המכונית האייקונית כרכב חשמלי מודרני, הן בגרסת סדאן והן בגרסת סטיישן.
בעולם מקביל, דגמים אלה יכולים היו לשמש כיורשים טבעיים לדגמי ה-S60/V60 שהופסקו. וולוו, מותג שהפך לשם נרדף לבטיחות ועיצוב סקנדינבי, תמיד איזן בין פרקטיות לבין סגנון מאופק - מסורת שצפויה להימשך עם השקת מכונית הדגל החשמלית ES90 במרץ 2025.
מפגש בין קלאסיקה לחדשנות
הקונספט של רובינשטיין-טאולר ל-2026 משמר את הפרופורציות והמראה הזקוף של המקור, אך מזריק לתוכו אלמנטים עכשוויים. הפנסים האופייניים של וולוו המודרנית, חישוקי סגסוגת מעוצבים, ועיצוב נקי ומתוח מביאים את ה-240 הבדיונית היישר למאה ה-21.
תוספות אווירודינמיות עדינות, כמו פתחי אוויר דקים בפגוש ופתחי איוורור בצדדים, משפרות את היעילות האווירודינמית מעבר למה שהיה מקובל בדגם המקורי ה"מרובע".
תא נוסעים מינימליסטי
המעצב העצמאי, המוכר גם בזכות הקונספטים המרשימים האחרים שעצב, יצר תא נוסעים מינימליסטי המשלב חומרים בני-קיימא ומאפיינים טכנולוגיים מתקדמים. בניגוד לצג האנכי של דגמי וולוו העכשוויים, ה-240 החדשה מאמצת קוקפיט דיגיטלי אופקי ודק יותר, המשולב עם כפתורים פיזיים - דחייה מרעננת של מגמת מסכי המגע הגורפת.
גלגל ההגה בעל ארבע הצלעות, המהווה מחווה מכוונת לסדרה 200 המקורית, והמושבים המרופדים בבד בסגנון סקנדינבי מובהק, קושרים את תא הנוסעים למורשת של וולוו.