הונדה אישרה רשמית כי דגם הפרלוד החדש עליו עלו ספקולציות רבות בארה"ב, יגיע במהלך 2025 כמודל 2026. עד כה החברה רק רמזה על כך ועתה אישרה סופית. הקופה הדו-דלתית ההיברידית יוצרה על ידי הונדה מ-1978 עד 2001 - כשהרכב נמכר בחמישה דורות במהלך התקופה כשהדגם האחרון מביניהם אף נמכר בישראל. החברה הודיעה כי תשתמש במערכת ההנעה המוכרת מדגמי הסיוויק והאקורד, אך תציע מספר חידושים טכנולוגיים לשיפור חווית הנהיגה.
החידוש המשמעותי ביותר הוא מערכת Linear Shift Control, שלפי הונדה תספק תחושת החלפת הילוכים אותנטית. זהו פיתוח מעניין במיוחד, שכן מערכת ההנעה ההיברידית של הונדה אינה כוללת כלל תיבת הילוכים קונבנציונלית בין המנוע לגלגלים. במקום זאת, מנוע חשמלי גדול מניע את הגלגלים, כשמנוע הבנזין מספק כוח דרך יחידת מנוע-גנרטור קטנה יותר. משמעות הדבר היא שכל "החלפת הילוכים" תהיה למעשה מדומה, בדומה לירידות הסל"ד המדומות בדגמי סיוויק ואקורד היברידיים.
בנוסף, הרכב יציע מצב נהיגה חדש בשם S+ Shift שנועד למקסם את יעילות המנוע הרגיל והמנוע החשמלי בביצועים גבוהים, תוך בקרה מדויקת של סל"ד המנוע בכל טווחי ההאצה וההאטה בהתאם לתנאי הנהיגה. המערכת תשולב עם בקר צליל אקטיבי שיספק "משוב קולי עוצמתי" ו"מד תגובתי המערב את החושים" וכך ישמר את צלילי מנוע הבנזין למרות השילוב של מנוע חשמלי.
הונדה חשפה את קיומה של מערכת השמע האקטיבית במהלך נסיעות המבחן של אב הטיפוס Honda 0 באוקטובר, אך אז ציינה כי יש לצפות למערכת זו בדגמים החשמליים של החברה עד 2028. נראה כי הונדה פיתחה גרסה שניתן ליישם כבר עכשיו בפרלוד 2026, וצפויה גרסה ייעודית לרכבים חשמליים מלאים בשנים הקרובות.