משווק בסין

זיקר מיקס: מיניוואן חשמלי חדשני במחיר 40 אלף דולר

מיניוואן חשמלי מהפכני מבית ג'ילי משלב עיצוב עתידני, בטיחות מתקדמת וחלל פנימי מנוצל באופן אופטימלי עם שיעור ניצול של 93%, מערכת נהיגה אוטונומית מתקדמת ויכולת טעינה מהירה במיוחד | הרכב מציע טווח נסיעה של עד 700 ק"מ וכולל חבילת אבזור עשירה כסטנדרט (רכב)

|
5
| כיכר השבת |
זיקר מיקס (צילום: יצרן )

זיקר מיקס, המיניוואן החשמלי החדש מבית ג'ילי, הושק בשוק הסיני במחיר התחלתי של 279,900 יואן (39,250 דולר). הרכב, שהוא המודל השישי של מותג הרכב החשמלי היוקרתי זיקר מבית ג'ילי, משלב עיצוב של רכב קונספט עם בטיחות של 5 כוכבים, ניצול מקסימלי של חלל פנימי ותג מחיר אטרקטיבי.

המיניוואן מבוסס על פלטפורמת SEA-M המודולרית, המתמקדת בהגדלת החלל הפנימי. הודות לשלדה זו, המהנדסים הצליחו להגיע לשיעור ניצול חלל פנימי של 93% - השיעור הגבוה בתעשייה (לשם השוואה, ממוצע ניצול החלל ברכבי SUV נמוך מ-70%). הרכב מצויד בשתי דלתות הזזה בצד הנוסע הקדמי, היוצרות פתח ברוחב 1,480 מ"מ המקל על הכניסה והיציאה.

בתא הנוסעים חמישה מושבים, כאשר המושבים הקדמיים מסתובבים 270 מעלות. גובה תא הנוסעים הוא 1,350 מ"מ וגובה רצפת הרכב 390 מ"מ. התא שבין מושבי הנוסעים ניתן להזזה וכולל שולחן ומקרר מובנה. ניתן לקבל את הרכב בתשע תצורות ישיבה שונות, כולל אפשרות לקיפול כל המושבים ליצירת מיטה. הקונסולה המרכזית כוללת מסך צף גדול ולוח מחוונים LCD קטן יותר מאחורי ההגה, בורר ההילוכים מוסתר מאחורי ההגה, ויש תצוגה עילית עם מציאות רבודה. המערכת כוללת AI המאפשר שליטה קולית מכל מקום ברכב.

מרחבים ענקיים יחסית לקטגוריה (צילום: יצרן )
שולחן נפתח ומקרר בתא שבין המושבים (צילום: יצרן )
פנים רחב ונוח (צילום: יצרן )

בהיבט הבטיחות, הרכב עבר בהצלחה מבחני התנגשות צד במהירות 60 קמ"ש ונפילת מכולה במשקל 2.2 טון על הגג, הישגים מרשימים לכל הדעות.

הרכב מצויד בחיישן LiDAR על הגג ומערכת סיוע לנהיגה Haohan 2.0 המאפשרת נהיגה אוטונומית בכבישים מהירים ועירוניים.

מידות הרכב הן 4,668/1,995/1,775 מ"מ עם בסיס גלגלים של 3,008 מ"מ. הגלגלים הקדמיים מסתובבים מעל 50 מעלות, המעניקים רדיוס סיבוב של 4.95 מטר.

עמד במבחן ריסוק מתקדם (צילום: צילום מסך)

מערכת ההנעה כוללת מנוע חשמלי אחורי בהספק שיא של 310 קילוואט (415 כ"ס), המאפשר תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות. הרכב מגיע עם סוללת LFP בנפח 76 קוט"ש כסטנדרט, המספקת טווח של 550 ק"מ, או סוללת NMC בנפח 102 קוט"ש עם טווח של 700 ק"מ. טכנולוגיית הטעינה המהירה 5.5C מאפשרת טעינה מ-10% ל-80% ב-10.5 דקות.

המחיר מתחיל ב-279,900 יואן (39,250 דולר) לגרסת 76 קוט"ש, ו-299,900 יואן (42,100 דולר) לגרסת הטווח הארוך. לא ידוע מתי ואם יגיע לישראל, אך לאחר ההצלחה של שאר רכבי זיקר בארץ יתכן מאוד שנראה אותו פה בזמן הלא רחוק.

כיסאות מסתובבים המאפשרים ישיבה לכיוון הדלת. בתמונה כיוונון למצב המאפשר דייג (צילום: יצרן )
הרכב במבט צד (צילום: יצרן )

הכתבה עניינה אותך?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
תוכן שאסור לפספס

5 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

5
רכב מעניין מאוד ונראה כיצד יתמחרו אותו כאן
רכב טוב
4
חבל על כל האנשים שחולמים על מחירים כאלה ואז כשזה מגיע לארץ המחיר מזנק ב50 עד 100% לפחות. אם תטרחו קצת להזכיר לקוראים, אולי פחות אנשים יכזבו
לכותב
3
מבחן הריסוק והקונטיינר על הגג נלקח מוולבו בפרסומת המיתולוגית שלהם. כבעלים של וולבו ללא ספק הם למדו על בטיחות. הואן נראה יפה מאוד ואין ספק שיצליח במיוחד למשפחות גדולות וגם לחובבים לישון בטבע.
בני
תוכן שאסור לפספס

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות