"תוססות" ו"בלתי ניתנות להחמצה", זה התיאור שנתנו בראבוס למהדורות ה'אפרסק' החדשות, שמספר הדגם שלהם בסדנה המפורסמת הוא ה-900 וה-600, ומה שנכון נכון. המכוניות המבוססות על פורשה 911 טורבו S קבריולה וריינג' רובר P530 בגודל מלא, הן מחזה מרשים - אם אתם אוהבים את צבע האפרסק, כמובן.
ה-900 (שהיא הפורשה) וה-600 (הריינג' רובר) מציעות לפי בראבוס "טוויסט שובב על שפת העיצוב הטיפוסית שלנו" עם הרחבות מרכב, גלגלים מותאמים אישית ושיפורי שלדה. כמובן שישנם גם שדרוגי המנוע המסורתיים של בראבוס, כאשר שתי המכוניות מפיקות יחד 1,479 כוחות סוס.
כמעט כל חלק במרכב ה-900 מסיים בגוון ה'פיץ'' החדש. למעשה, כמעט היחידים שאינם צבועים הם עיטורי הפחמן בפגושים. היא מקבלת גם ספויילר אחורי ושילוב דיפיוזר מותאמים אישית, וגלגלים בקוטר 22 אינץ' מאחור ו-21 אינץ' מלפנים. גם הפנים מהווה הצהרה משמעותית. כאן תמצאו את הפריסה המוכרת של ה-911 מעוטרת בריפוד מעוין, שפע של עיטורי סיבי פחמן ודוושות אלומיניום ממותגות בראבוס. יש גם ים של ריפוד בצבע אפרסק במושבים, בדלתות, בלוח המחוונים ואפילו בגלגל ההגה.
ה-600, בינתיים, מקבלת כמות דומה של צבע אפרסק בחוץ ובפנים, יחד עם סמלי בראבוס וסט ייחודי משלה של גלגלי 'מונובלוק' בקוטר 24 אינץ'.
את ה-900 מניע אותו מנוע משודרג המשמש ב-900 רוקט R. בהשוואה ל-641 כוחות הסוס של הטורבו S הרגילה, הבראבוס מציעה קפיצה משמעותית בהספק, כאשר מנוע ה-3.8 ליטר שטוח-שישה עם שני טורבו מפיק 887 כוחות סוס ו-1,000 ניוטון-מטר של מומנט. זה מספיק לתאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 2.5 שניות (0.2 שניות מהר יותר מהסטנדרט), כאשר המהירות המרבית מוגבלת ל-340 קמ"ש - 10 קמ"ש יותר מהרכב הרגיל. ה-900 מגיעה גם עם מתלי קויל-אובר מתכווננים של בראבוס.
ה-600 מצוידת בשדרוג הביצועים 'PowerXtra 600' של בראבוס למנוע ה-V8 בנפח 4.4 ליטר עם שני טורבו מתוצרת BMW. עם 591 כוחות סוס ו-800 ניוטון-מטר של מומנט, הרכב הפנאי-שטח יכול להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 4.5 שניות לפני מהירות מרבית מוגבלת של 250 קמ"ש.
המחירים עבור שתי המכוניות טרם נחשפו, אם כי אנו מצפים לפי תמחורים קודמים שה-600 תתקרב ל-250,000 ליש"ט, כאשר ה-900 עשויה להגיע לכ-375,000 ליש"ט מה שמציב אותן במחיר של למעלה ממליון ש''ח קודם למיסים, כך שיתכן ועדיף להישאר עם רכב לבן פנינה או אפור עכבר.