רוב משתמשי הרכבת הקלה היו רוצים לראות את פעילותה של הרכבת בשכונות נוספות בעיר, כך עולה מסקר מקיף שערך מכון 'דיאלוג', בראשותו של הפרופ׳ קמיל פוקס, בקרב מדגם מייצג של 800 מנוסעי הרכבת הקלה.
כחלק משיפור השירות ביקשה חברת 'סיטיפס' זכיינית הרכבת הקלה לקבל את משוב הציבור בנוגע לפעילותה של הרכבת וממנה עולה כי מרבית משתמשי הרכבת הקלה מרוצים ומרוצים מאוד מפעילותה של הרכבת הקלה.
בין היתר הגדירו הנוסעים את שביעות רצונם על פי פרמטרים שונים ומהם עולה כי הפרמטר החשוב ביותר שזכה לשביעות רצון הנוסעים היה מהירות ההגעה ליעד והזמינות של צי הרכבות. הנוסעים ציינו עוד בסקר כי הנסיעה ברכבת הקלה מרווחת ונעימה וללא פקקים. עוד ציינו לטובה את המידע הניתן לציבור באופן שוטף בלוחות האלקטרוניים.
מנתוני הסקר עולה כי רוב מוחלט של הנוסעים ימליצו לקרוביהם על נסיעה ברכבת הקלה.
85 אחוזים מהמשיבים ציינו כי היו רוצים שפעילות הרכבת תתרחב לשכונות נוספות ולאזורים נוספים בירושלים ו-82 אחוזים סבורים שהרכבת הקלה תורמת לשיפור התחבורה הציבורית בעיר.
עוד עלה כי המשתמשים ברכבת הקלה עושים זאת בעיקר למטרות נסיעה לעבודה ולקניות. 10% מהמרואיינים משתמשים ברכבת לצורך נסיעה ללימודים.
מבין המרואיינים החרדים עלה כי אחוז גבוה מהנוסעים מביע שביעות רצון גבוהה מנקיון הקרונות ברכבת הקלה.
יצויין כי כיום נוסעים מידי יום למעלה מ-140 אלף נוסעים ברכבת הקלה. על פי הסקר התחנות שבהן נפח הפעילות הוא הגדול ביותר הן התחנות, יפו מרכז והתחנה המרכזית.
מר ירון רביד מנכ"ל חברת סיטיפס זכיינית הרכבת הקלה ציין כי "תוצאות הסקר מוכיחות שהרכבת הקלה התברגה כאחד מסמליה המוצלחים של העיר ירושלים כשמרבית הלקוחות מציינים כי ימליצו על נסיעה ברכבת, מביעים בה אמון גדול ואף היו רוצים לראות את הפעילות מתרחבת לשכונות ולאזורים נוספים.
עוזאל ותיק, מנהל השיווק של סיטיפס הרכבת הקלה ומי שאחראי על הוצאת הסקר לפועל ויישום הנתונים מסכם: ״המשוב המתקבל מציבור הנוסעים חשוב לנו מאוד והוא מאפשר לנו לדייק את השירות לפי צרכי הנוסעים. אנו בסיטיפס נמשיך בשיפור ושדרוג השירות במטרה להעניק לתושבי ירושלים ולמבקרים בה חווית נסיעה נוחה, מהירה ומהנה״.