חברת ב.מ.וו עמלה בשנים האחרונות כדי לטפח תדמית של יצרנית המתמקדת בגרימת הנאה מהנהיגה, רכבי ההנעה האחורית (או הכפולה) שייצרה החברה במגוון גדלים ודגמים, נועדו לשם כך.
בתקופה האחרונה, כ-40 שנה לאחר השקת הדור הראשון של סדרה 3 שמיתג את היצרנית כבחירה הראשונה של חובבי הנהיגה וקבע סוג של תו תקן בכל הנוגע לרכבי פרימיום-ספורט, נראה כי הבינו בחברה הבינו שיש להתרחב גם לכיוונים נוספים ולהגדיל את ההיצע על מנת לקרוץ לקהל לקוחות מגוון יותר וכדי לא להשאר מאחור אל מול יצרניות הפרימיום המתחרות.
כעת מתברר, שבהנהלת ב.מ.וו בוחנים השקת טנדר פיק-אפ ראשון עם סמל הפרופלור הכחול-לבן בחזית. בעבר היצרנית הגרמנית פסלה על הסף את הרעיון הזה, אבל עכשיו מנהל החטיבה האוסטרלית של ב.מ.וו, מארק וורנר, מספר שהם שוקלים בחיוב את האפשרות הזו.
כבר כיום ישנו את השוק האוסטרלי, וכן את האמריקאי, בהם טנדרי פיק-אפ זוכים לביקושים ערים ביותר לא רק בקרב מי שזקוקים לרכבי עבודה, ואלו הם שווקים גדולים ביותר. אלא שבניגוד ליצרניות פרימיום אחרות - כניסה של ב.מ.וו לזירה מסחרית זו תחייב הקמת מערך שיווק נוסף ותהליך פיתוח די יקר מצד החברה שזהו שינוי די משמעותי בעבורה.