לקוחות "אינטרנט רימון" נתקלו ביממה האחרונה בקשיי גלישה, שבאו והלכו לסרוגין. בין היתר, בשעות מסוימת הגישה לאינטרנט היתה חסומה לחלוטין, ולא היה ניתן לעשות שימוש ברשת הכשרה.
לקוחות "רימון" התלוננו על התקלה כבר בשעות הלילה המאוחרות אתמול. היא נמשכה לאורך שעות, ותוקנה היום.
הפונים לשרות הטכני ולשרות הלקוחות של החברה בשעות הערב (שני), שמעו את ההודעה הבאה: "לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית זמנית לא היתה אפשרות להתחבר לאינטרנט רימון. אנא נסו להתחבר כעת לאינטרנט שנית".
בעלי חיבור אלחוטי התבקשו לנתק את הראוטר מהחשמל, ולחברו שוב כדי להשיב את חיבור האינטרנט למסלולו.
לא היה ניתן להשיג את תגובת "אינטרנט רימון".
בחודש שעבר התרחשה תקלה בחברת "בזק", שהשביתה את קווי הטלפון של כמחצית מלקוחות חברת הענק.
בעקבות התקלה הארצית החריגה, החליטה החברה להעניק הטבה מיוחדת: שיחות בחינם במשך שבוע לכל רשתות הסלולר מטלפון בזק.
התקלה נמשכה 4 שעות והשפיעה על כמחצית מלקוחות החברה, ובעיקר על שיחות המועברות בין רשת בזק לרשתות הסלולריות.