לאחר תלונות רבות של משתמשים בשירות המפות של חברת 'אפל' שהושק יחד עם מערכת ההפעלה ios 6, מגיעה ההתנצלות מהחברה.
מנכ"ל החברה טים קוק, פירסם בסוף השבוע הודעה מיוחדת ללקוחות באתר החברה וכתב: "אנו שואפים לייצר מוצרים ברמה בינלאומית שמעניקים חוויית טובה ביותר עבור הלקוחות".
"בהשקה של אפליקציית המפות, נכשלנו במטרה". אמר קוק.
עוד ציין "אנחנו מאוד מצטערים על התסכול שגרם השירות ללקוחותינו ובנוסף אנו עושים כל שאפשר כדי לשפר את השירות."
לאחר מכן, הציע קוק למשתמשים לנסות ולהיעזר בשירותים של חברות אחרות דוגמת 'גוגל'.
"בזמן שאנחנו משפרים את השירות, תוכלו לנסות חלופות כמו אפליקציות של 'בינג' או 'וויז' או לחלופין להשתמש בשירותי המיפוי של גוגל ונוקיה באתרים שלהם, על ידי יצירת קיצור דרך"
באתר 'כלכליסט' צוטט אנליסט בשם סקוט סאותרלנד, שטען כי התקלות לא יגרמו נזק לאפל, ולא יפגעו באחוזי המכירות של אייפון 5.
לעומת זאת, הוא טען שהתנצלות החברה תגרום לרוכשים לחשוב פעמיים. "ההתנצלות של אפל על התקלות בשירות המפות עשויה לגרום לצרכנים לחשוב פעמיים לפני שהם רכשים אייפון 5; ואולם סוגיית המפות עצמה לא תבריח את רוב רובם של הרוכשים הפוטנציאלים - מאחר שישנן אפליקציות נוספות בתחום"