ברשות שדות התעופה נכנעו לנהגי המוניות ומי ישלם את המחיר? כמובן שציבור הנוסעים שיאלץ להגיע לקומת הביניים אם ברצונו לקבל הנחה בנסיעה משדה התעופה.
הרקע לדברים הוא ביטול המכרז שהתקיים בו זכו בשיתוף מוניות הדר וחברת Gett שהבטיחו להעניק הנחה של 31% מהמחירון אלא שכמה ימים לפני כניסת המכרז החדש לתוקף הודיעו נהגי המוניות של הדר שהם מתנגדים למחיר החדש וחברת המוניות פרשה מהמכרז.
במקום להציע מכרז חדש החליטו ברשות שדות התעופה להתיר לכל המוניות שירצו להסיע נוסעים מנתב"ג כשמונית שתעניק 11% הנחה מהמחירון תוכל להסיע את הנוסעים ישר מקומת הכניסה.
נהגי המוניות הפגינו אתמול על המהלך וחסמו את הכניסה של החניון והשביתו את תנועת המוניות בנתב"ג. ברש"ת נכנעו לנהגים והחל מאתמול בלילה הוחלט שההנחה לנוסעים תנתן רק מהקומה השנייה, קומת הביניים ואילו המוניות במחיר המחירון של משרד התחבורה יפעלו בקומת היציאה מהטרמינל קומה G. כלומר, כדי לקבל את ההנחה שמגיעה לציבור, ובמידה מסוימת רק חלק ממנה כפי שהובטח במכרז יצטרכו ציבור הנוסעים להיטלטל לקומה אחרת ואילו נהגי המוניות ימשיכו במחירים הגבוהים בקומת הכניסה.
"אם אני אדם מבוגר שקשה לו עם המזוודות אז מגיע לי עונש לשלם 11 אחוז יותר? זו חוצפה של ממש והזייה שברש"ת נכנעו לזה", אמר הבוקר משה, נוסע בנתב"ג, "זו הייתה הזדמנות לשנות את המצב והכניעה הזו רק הופכת אותו לגרוע יותר", הוסיף.