הדר מוכתר הייתה התופעה המעניינת של הבחירות האחרונות, כאשר מפלגתה, 'צעירים בוערים' שהתמקדה בבעיות הכלכליות של הדור הצעיר, עשתה המון רעש תקשורתי.
בחלק מהסקרים, היא אפילו קיבלה במהלך הדרך מספר קולות גבוה יותר מאיילת שקד, יו"ר מפלגת הבית היהודי ושרה בכירה בממשלות האחרונות - עד שהתרסקה.
כעת היא טוענת, כי מדובר היה בכלל במהלך שיווקי שנועד לקדם את ליין ההרצאות החדש שלה. האם היא רק מנסה לחפות על הכישלון?
בציוץ בטוויטר כתבה מוכתר: "יש לי ווידוי. כל שגיאת כתיב שלי בפוסט, כל תמונה עם גומי, כל פה פתוח- הייתה אסטרטגיה מתוכננת שנועדה ליצור חשיפה".
"עשיתי לכם בית ספר בשיווק, באפס תקציב. עוד מעט פותחת את ליין ההרצאות שלי - "סודות השיווק של הדר מוכתר".
מוקדם יותר כתבה, "רוצים לדעת מה אני באמת חושבת על תוצאות הבחירות? העם מטומטם והעם ישלם. אל תבכו לי שמחירי הדירות יעלה בשנה הבאה ב 22%. אתם בחרתם בזה, תשלמו".