דרישה להתנצלות ופיצוי

חברת החדשות הגישה התראה לפני תביעה בגלל הכינוי "ערוץ אל ג'זירה" 

מכתב התראה לפני תביעה נשלח היום אל העיתונאי אלי ציפורי מאת חברת החדשות, בו נכתב כי הם דורשים ממנו פיצוי בסכום מיליון שקל בגלל מספר רב של ציוצים בהם כינה את חדשות 12 כ"אל ג'זירה" | "ההשוואה היא פגיעה בחברת החדשות ועובדיה" (חדשות בארץ)

יהודה גל | כיכר השבת |
אלי ציפורי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

העיתונאי הימני אלי ציפורי , נחשב כתומך מובהק של בנימין נתניהו וידוע בהתבטאויותיו החריפות בשלל נושאים שעל סדר היום. פעמים רבות הוא נגר לעימותים עם עיתונאים ברשתות החברתיות, כעת חברת החדשות (חדשות N12) החליטה לתבוע אותו בגלל ציוצים בהם כינה את החברה ערוץ אל ג'זירה 12 וכדומה.

במכתב ההתראה שנשלח הבוקר אל ציפורי מטעם המחלקה המשפטית של חברת החדשות, נכתב: "בעוד מדינת ישראל מצויה במלחמה בעקבות מתקפה אכזרית וחסרת תקדים של ארגון הטרור חמאס, ובעוד חברת החדשות ועיתונאיה עסוקים בסיקור החדשותי של המאורעות הקשורים במלחמת 'חרבות ברזל' פרסם ציפורי פרסום רבים ברשת X שכוללים דברי לשון הרע חמורים וכוזבים כלפי חברת החדשות, אשר אותה כינה: 'אל-ג'זירה 12'.

"השוואתה של חברת החדשות ל-"אל ג'זירה", רשת השידור הקטארית שמיום הקמתה מסקרת את מדינת ישראל באופן מגמתי, חד צדדי ומסית, ושרק לאחרונה הממשלה אישרה את סגירתה בישראל לאחר שנקבע כי היא משדרת שידורי תעמולה מטעם ארגון הטרור הרצחני חמאס, מהווה פרסום של לשון הרע שקרית וחמורה מאין כמוה, שכל מטרתו פגיעה בחברת החדשות ועיתונאיה, וניסיון להטיל דופי ביושרתם ובעשייתם העיתונאיות".

במכתב ששוגר לציפורי דורשת חברת החדשות כי כל הפרסומים המבזים יוסרו לאלתר וכי ציפורי יפרסם התנצלות וישלם פיצויים על סך מיליון שקלים

העיתונאי אלי ציפורי עצמו הגיב ברשת החברתית X: גם אלג׳זירה 12 מנסה לסתום לי את הפה. ממליץ לחבורת שם, שמייצגת מונופול אלים: לא יפה להדליף מכתבים לדוד ורטהיים (שתבעתי אותו) במקביל לשליחתו אליי. וממליץ עוד לשופרי הפרקליטות: במקום לשלוח מכתבי איום תתחילו לסקר את תיקי האלפים ואת תיק הצוללות. הם מ-פ-ח-ד-י-ם מהאמת!

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות