בתום פעילות סמויה

"אנחנו יודעים לזהות" | צפו בתפיסה של שתי האחיות שהבריחו חומר מסוכן

שתי אחיות ואדם נוסף נעצרו על ידי משטרת ישראל בחשד לניסיון הברחה של כמות גדולה של חומר מסוכן דרך נתב"ג | המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרם של החשודים ובית המשפט קיבל את הבקשה | צפו בתיעוד מתוככי מעבדת המשטרה (פלילים)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: משטרת ישראל )

יחידת הבילוש המיוחדת 747 של משטרת מרחב נתב"ג במחוז מרכז סיכלה שוב, בתום פעילות סמויה, ניסיון הברחה של 8 ק"ג סמים מסוג mdma וקטמין ארצה, על ידי 2 אחיות בשנות ה 20 וה- 30 לחייהן וכן חשוד נוסף.

יחידת הבילוש המיוחדת 747 של משטרת מרחב נתב"ג במחוז מרכז, פועלת בשיתוף פעולה עם גורמים נוספים בטרמינל, על מנת לאתר חשודים כבלדרים ולסכל ניסיון הברחה של סמים מסוכנים מסוגים שונים למדינת ישראל דרך שדה התעופה.

בתוך כך, בפעילות של בלשי היחידה הצליחו לזהות 2 חשודות, אחיות תושבות ירושלים, עם נחיתתן בארץ בטיסה ישירה מקפריסין ולעכבן טרם יציאתן מהטרמינל עם כבודתן.

בלשי היחידה ביצעו חיפוש בכבודתן והצליחו לחשוף באחת המזוודות מספר אריזות חשודות אשר הכילו בתום בדיקה ראשונית, חומר החשוד כסם במשקל של כ- 8 ק"ג מסוג mdma וקטמין.

כאמור, הבלשים עצרו את שתי האחיות ועם התפתחות החקירה, הצליחו לעצור חשוד נוסף במעורבות, תושב רמלה בשנות ה-20 לחייו ובהתאם לממצאי החקירה וצורכיה, הוארך מעצרם של שלושת החשודים בבימ"ש.

הסם שאותר בכבודת הנוסעות (צילום: משטרת ישראל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות