ברנז´ת הפרסום החרדית רעשה וגעשה בחודשים האחרונים: תקציב "שירותי בריאות כללית" למגזר החרדי יצא למכרז, וכל מי שיש לו יד ורגל בשוק הפרסום, בחש בקדירה.
היום ניתן האות, והזוכה המאושר הוכרז: משרד הפרסום אפיקים בראשות יגאל רווח שזכה בתקציב המכובד של 4 מליון ש"ח.
להתמודדות במכרז ניגשו ארבעה משרדים ובהם "תוצאות אפקטיביות", המחלקה החרדית של "מקאן אריקסון", "מימד" שפרשו רגע לפני קו הסיום ו"אפיקים" שזכו בסיכומו של דבר.
לדברי ספי בר חי, כתב הפרסום של רשת "קו עיתונות דתית", האתגר של יגאל רווח וקבוצת אפיקים יהיה להגדיל את אחוזי המבוטחים של הקופה במגזר החרדי כך שישתווה לאחוז המבוטחים במגזר הכללי.
כיום, הוא מציין, אחוז מבוטחי הכללית בציבור החרדי הינו 24% - הרחק מאוד מה-60% במגזר הכללי.
גורמים בשוק הפרסום החרדי אמרו ל"כיכר השבת" כי הפרזנטציה של אפיקים היתה הטובה ביותר וענתה כראוי על הבריף שהוגש.
לדבריהם, במחלקה החרדית של "מקאן אריקסון" קיימת אכזבה בשל ההפסד, משום שתקציב המגזר הכללי שייך למשרד.