ביפעת מסכמים את שנת הפרסום האחרונה במגזר החרדי ומצביעים על צמיחה בתקציבי הפרסום. חברות המזון פועלות כדי לקבל הכשר בד"ץ העדה החרדית כדי להגדיל נתחי שוק ובמקביל מגדילות את התחרות ביניהן. מלחמות הפרסום הבולטות היו השנה בשוק מוצרי החלב, קופות החולים, תחליפי חלב, רשתות האופנה למגזר ובתי החולים.
בולטון פוטנציאל ממשיך להוביל ולהיות משרד הפרסום הגדול במגזר מבחינת גודל התקציבים שלו העומד על כ-15 מיליון ש"ח.
מפרסמים שנכנסו לעשיריה: חברת אבוט, משרד התחבורה
מפרסמים שיצאו מהעשיריה: מכבי שירותי בריאות, שירותי בריאות כללית
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מסביר את הנתונים ואומר, כי "ההוצאה לפרסום לשוק החרדי שומרת על היקפיה ואף צומחת. ההכשרים לעדה החרדית שקיבלו מחלבות טרה וסימילאק השנה היו דלק למלחמות פרסום ולוו במאבקים של שמירה על נתחי שוק. דפוסי החיים השונים של המגזר החרדי מכתיבים דפוסי פרסום שונים מזה של המגזר החילוני, וניתן לראות כי קטגוריות המזון, מוצרי החלב והבריאות בולטות בו, לעומת רשתות השיווק, רכבים, ושידורי הטלוויזיה הרב ערוצית הבולטים בפרסום במגזר החילוני".
מפרסמי על
במקום הראשון במפרסמי העל נמצאות יחד קבוצת שטראוס וקבוצת תנובה.
קבוצת שטראוס עם השקעה לפרסום של כ-8.2 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל. המותג המוביל של קבוצת שטראוס הוא עלית עם השקעה של כ-1.4 מיליון שקלים עם הקמפיין "בדרך לשופינג עוצרים לקפה איכותי!"
במקום השני במותגי שטראוס נמצא תפוצ'יפס עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקלים באמצעות עם הקמפיין " מבצע קיץ משפחתי".
במקום השלישי נמצא קפה טורקי עם השקעה לפרסום של כמיליון שקלים עם הקמפיין "קפה טורקי- יש מצב תתעורר".
קבוצת תנובה עם השקעה לפרסום של כ-8.2 מיליון שקלים, מגיבה להכשר העדה החרדית שקיבלה טרה ומעלה משמעותית את פרסום מוצרי החלב באמצעות משרד הפרסום גל אורן BSD. המותג המוביל הוא תנובה עם השקעה של כ-5.7 מיליון שקלים עם הקמפיין "תנובה - מוצרי חלב - הזכייה של הבית"
במקום השני נמצא יופלה עם השקעה לפרסום של כ-590 אלף שקלים עם הקמפיין " לדעת לפרגן לעצמך.יופלה".
במקום השלישי נמצא YOLO עם השקעה לפרסום של כ-560 אלף שקלים עם הקמפיין "תנובה - YOLO - ORIGINS - יולו ארצות המקור"
במקום השלישי נמצאת החברה המרכזית למשקאות באמצעות משרד הפרסום מימד עם השקעה לפרסום של כ-6.7 מיליון שקלים. המותג המוביל הוא טרה עם השקעה לפרסום של כ-1.9 מיליון שקלים עם הקמפיינים "טרה-להכניס טוב הביתה"..והקמפיין "טרה מוו שוקו תטעמו".
במקום השני נמצאת קוקה קולה עם השקעה לפרסום של כ-1.1 מיליון שקלים עם הקמפיין "קוקה קולה - הטעם האמיתי".
במקום השלישי נמצא פריגת עם השקעה לפרסום של כ-760 אלף שקלים עם הקמפיין "פריגת - צלול- טעים כמו פרי מרענן כמו מים"
במקום הרביעי נמצאת קבוצת אלקטרה באמצעות משרד הפרסום תוצאות אפקטיביות/RESULTS עם השקעה לפרסום של כ-4.4 מיליון שקלים. המותג המוביל הוא מחסני חשמל עם השקעה לפרסום של 2.9 מיליון שקלים עם הקמפיין "האנגר העודפים הגדול".
במקום השני נמצאת אלקטרה עם השקעה לפרסום של כ-950 אלף שקלים עם קמפיין למזגן אלקטרה פלטינום AAA המציע לילה שלם של מיזוג בשקל אחד.
במקום השלישי נמצא SAUTER עם השקעה לפרסום של כ-297 אלף שקלים באמצעות עם הקמפיין "SAUTER - למצות את כל היתרונות במטבח!".
במקום החמישי נמצאת קבוצת אסם עם השקעה לפרסום של כ-4.1 מיליון שקלים. המותג המוביל הוא מטרנה עם השקעה לפרסום של כ-1.9 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל עם הקמפיין " מטרנה -EXTRA CARE - האקסטרה של תחליפי החלב".
במקום השני נמצאת אסם עם השקעה לפרסום של כ-1.3 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום אפיקים עם הקמפיין " אסם - המכירה הסינית" המגרילה מגוון פרסים בקניית מוצרי אסם.
במקום השלישי נמצא המותג גלידות לה פורטה של נסטלה עם השקעה לפרסום של כ-425 אלף שקלים עם הקמפיין " נסטלה - לה פרוטה - כשמתחשק לכם".
במקום השישי נמצאת קבוצת סנו עם השקעה לפרסום של כ-3.1 מיליון שקלים. המותג המוביל הוא SPARK עם השקעה לפרסום של כ-470 אלף שקלים באמצעות משרד הפרסום מימד עם קמפיין " סנו - SPARK - נוזל כלים - נוזל כלים יעיל במיוחד".
במקום השני נמצאת סנו מקסימה עם השקעה לפרסום של כ-429 אלף שקלים באמצעות משרד הפרסום אפיקים עם הקמפיין "אמהות אומרות".
במקום השלישי נמצא נקה 7 עם השקעה לפרסום של כ-290 אלף שקלים באמצעות משרד הפרסום אגס בראשית עם הקמפיין " נקה 7 - תחליב רחצה - כל המשפחה אוהבת את הרכות המלטפת".
במקום השביעי נמצאת קבוצת שופרסל עם השקעה לפרסום של כ-2.8 מיליון שקלים, עם המותג יש באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל עם הקמפיין "יש חסד זה פשוט".
במקום השמיני נמצאת קבוצת יוניליוור ישראל עם השקעה לפרסום של כ-2.3 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום מימד. המותג המוביל הוא תלמה עם השקעה לפרסום של כ-487 אלף שקלים עם הקמפיין " תלמה - דגני בוקר - מבצע שכולו משחק".
במקום השני נמצא שוקולד קליק של ורד הגליל עם השקעה לפרסום של כ-430 אלף שקלים עם הקמפיין "שוקולד קליק - טבלאות בטעמים חדשים".
במקום השלישי נמצא מגנום עם השקעה לפרסום של כ-307 אלף שקלים עם הקמפיין "גלידות שטראוס - מגנום - INTENSE DARK ".
במקום התשיעי נמצאים חברת אבוט ומשרד התחבורה. חברת אבוט עם השקעה לפרסום של כ-2.1 מיליון שקלים עם המותג סימילאק באמצעות משרד הפרסום מימד עם הקמפיין " אבוט-סימילאק-למהדרין - להתחיל בגלל העיכול להמשיך בגלל ההתפתחות".
משרד התחבורה עם השקעה לפרסום של כ-2 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום לפם עם הקמפיין " משרד התחבורה - הרשות הלאומית.. - נלחמים על החיים"
השנה נרשמת צמיחה יפה בפרסום גם בקרב קטגוריות המפרסמות באופן ייעודי לשוק החרדי ובענף הספרים בולטים ספרי אור החיים באמצעות פרסום אותנטי ועוז והדר, בענף הביגוד בולטות אופנת דסקל ו-XSOS.
בקטגוריית הדירות למגורים בולטים השנה הפרויקטים של דורות עלית ונוף כנרת פוריה באמצעות תוצאות אפקטיביות, ופסגות אלעד באמצעות פרסום גיל.
גם ברי המים בולטים בפרסום השנה עם נוכחות יפה לנועם 1 – באמצעות פרסום אותנטי ומי בר RIVER.