רשת חנויות האופנה "H&M" הסירה היום (שני) פרסומת שהתנוססה באתר החברה בה נראה ילד כהה עור שמדגמן סווטשירט עליו כתוב "הקוף הכי מגניב בג'ונגל", הפרסומת החריגה גררה אחריה סערת רשת רבה וספגה ביקורות קשות מכל רחבי הרשת, אך למרות זאת דווח ב CNBC כי פריט הלבוש עדיין זמין לרכישה באתר, אך לא בארה"ב.
החולצה הבעייתית הוצגה לראשונה באתר הבריטי של החברה, וגולשים רבים כתבו בזעם כי החברה אפשרה פרסום של מסר גזעני ופוגעני. חלק מהגולשים קראו להחרים את החברה בעקבות פרסום התמונה. הפרקשניסט האמריקאי אמיר תומפסון ("Questlove") כתב באינסטגרם כי "כל זה מראה לי בנוגע ל-H&M שבקרב חבר המנהלים שלה חסר משהו... רוצים לנחש?", כשכוונתו לעובדה שבהנהלת החברה אין אף כהה עור.
נזכיר, שבחודש דצמבר האחרון דיווחה החברה על הירידה הגדולה בעשור האחרון וכי היא מתכוונת לסגור חלק מחנויותיה.
דובר החברה מסר כי "אנו מתנצלים על כך שפגענו באנשים עם התמונה הזו של הסווטשירט אנו מאמינים בגיוון בכל מה שאנו עושים, ונבחן את המדיניות שלנו בהתאם לכך כדי להימנע מבעיות נוספות בעתיד".