דרמה בשוק הקמעונאות החרדי: רשת המזון 'מחסני כמעט חינם' מודיעה על תחילתו של מהלך חדירה נרחב לציבור החרדי.
בשלב ראשון מודיעה הרשת על הכנסת מבחר רב של מוצרים בהכשר הבד"צים השונים, העדה החרדית, הרב לנדא, חתם סופר בני ברק, מחזיקי הדת, הרב מחפוד, הרב אוירבך, מוצרי עטרה, והשגחת הגר"י אפרתי, לסניפים הממוקמים באזורים חרדים ודתיים.
הרשת גם מבטיחה, כי מוצרים אלו ימכרו באזורים המשרתים את הציבור החרדי - דתי, במחירים חסרי תקדים.
לקראת המהלך, משיקה הרשת בימים אלו קמפיין שיווקי ופרסומי גדול, במסגרתו תשקיע כ-250 אלף ₪ בפעילות שיווקית ייעודית למגזר הדתי – חרדי, בסניפים, בעיתונות ובמדיות נוספות, כאשר לראשונה קמפיין הפרסום יהיה מותאם לזרמים השונים ויתמקד בהרחבת סל המוצרים המהודרים, כמו גם במבצעים מגוונים לפי סוגי ההכשרים.
רשת "מחסני כמעט חינם" מונה כיום 20 סניפים בפריסה ארצית עם דגש על הפריפריה ונחשבת לרשת ה- Heavy Discount הפרטית בעלת המספר הגבוה ביותר של סניפים בפריסה הרחבה ביותר בארץ. בעלי הרשת הם האחים רני ועדי צים.
בשנה האחרונה רשמה הרשת גידול משמעותי, וכיום, לאחר פתיחת סניף יבנה, ירקונים - פ"ת ('חביב' לשעבר), ואור עקיבא - שנפתח השבוע, יעמוד קצב המכירות השנתי של הרשת על יותר מ- 1 מילארד ₪ לשנה, וזאת בפעילות הקמעונאית בלבד.
סניפי הרשת כיום, פרוסים בערים בית שמש, פתח תקווה, אשדוד, מודיעין, טבריה, רחובות, רמלה, אור יהודה, תל אביב, עתלית, טירת הכרמל, נצרת, עפולה, מגדל העמק, כוכב יאיר, יבנה, קריית ביאליק ואור עקיבא.
במהלך שנת 2010, צפויה הרשת לפתוח עוד כ- 7-10 סניפים נוספים, ולקלוט כ- 800 עובדים חדשים לשורותיה, בנוסף ל- 1800 עובדים המועסקים על ידה כבר כיום.
לדברי יוסי מימון, סמנכ"ל השיווק של רשת 'מחסני כמעט חינם', "קהל הלקוחות החרדי והדתי ברשת מהווה כיום כ – 20% מסך הלקוחות, החלטנו לפתח ולהרחיב משמעותית את סל המוצרים במאות מוצרי מהדרין חדשים, המותאמים למשפחות ברוכות ילדים ולציבור הדתי בכלל זאת כדי לתת מענה חסכוני משמעותי תוך כיבוד צורך בהכשר הייחודי של כל מגזר ועדה".