משרד הפרסום "אפיקים" בבעלותו של יגאל רווח ימשיך להיות אחראי על הפרסום למגזר החרדי עבור עיריית ירושלים. כך הוחלט בתום מכרז שבו השתתפו גם משרדי הפרסום - "גל אורן BSD", "בולטון פוטנציאל" ו"פרסומי ישראל".
"אפיקים" מטפל בתקציב הפרסום החרדי של עיריית ירושלים מאז שנת 2011. כך דווח באתר "אייס". על פי הדיווח, בשנת 2014 עמד תקציב הפרסום של העירייה על כ-20 מיליון שקל במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-8 מיליון שקלים.
חלקו החרדי של התקציב, שטופל ברובו על ידי 'אפיקים' עמד על כ-5 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2 מיליון שקלים.