טעות מביכה ב"המבשר": העיתונות הכתובה, כמו יתר כלי התקשורת, מתבססת בין היתר מפרסומות שיווקיות. מידי תקופה קוראי העיתונים נחשפים למאבק על הצרכן אותו מנהלים חברות מקבילות, כמו המאבק שהתנהל לו בימים האחרונים בין חברת יטבתה לתנובה.
בעיתון המבשר פורסמה לפני שבוע ימים מודעה שיווקית מאת חברת תנובה שכותרתה "קיץ טוב ומהנה עם שוקו תנובה" כשבתמונה לצד הטקסט, נראה ילד בעל חזות חרדית מחזיק בידיו את השוקו של החברה המדוברת.
שבוע לאחר מכן, ביום שישי האחרון, במודעה של חברת יטבתה, שפורסמה באותו עיצוב עם טקסט שונה תחת הכותרת "יטבתה: קונים משקאות חלב ומגרילים פרסים מיוחדים", צורפה תמונת השיווק של החברה המתחרה תנובה.
חיים קליגר, סמנכ"ל השיווק של המבשר מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "הצרכן החרדי מרתק את המשק הישראלי וגם את שוק החלב בישראל, לקראת חג השבועות גם תנובה וגם יטבתה יצאו במבצעים ייעודיים למגזר החרדי.
"מערכת המבשר נותנת מידי שבוע במה מכובדת לידיעות צרכנות של כלל החברות במשק, טעות של מחלקת העיצוב צירפה תמונה של תנובה לידיעה של יטבתה. אנו שמחים כי גם בחברות הבינו כי מדובר אך בטעות".