משרד פרסום חרדי מברוקלין, ניו יורק, חושף את "תעשיית הגיור" שנעשית בפרסומות כדי להתאים אותן למגזר. משרד הפרסום Media OTG שיתף בעמוד הפייסבוק שלו דוגמה לשימוש בפוטושופ בפרסומים חרדיים. אנשי המשרד מודים כי הם מכנים זאת: "הכיפה המרחפת", כיוון שברוב הפעמים הכיפה המולבשת, אינה נראית טבעית. המראה המזויף הוא הפחד הגדול של המעצבים והבור המכשיל שקל ליפול אליו.
בשל כך, במשרד גאים שהצליחו להפיק פרסומת טבעית (יחסית) לחברת התרופות Maxi Health. מה שהביא אותם לחלוק עם כולם את סודות המקצוע.
אין ספק כי הפוטושופ חוסך הרבה כאב ראש למשרדי הפרסום, ובמקום לבזבז ימים שלמים על צילומי סטודיו לפרסומות, אפשר פשוט לקחת תמונות ממאגרי תמונות גדולים ולהוסיף להם כיפה?
מצאו את ההבדלים: