תחרות הפרסום העולמית Effie 2013 יוצאת לדרך: לאחר ההצלחה בתחרות בשנה שעברה, האם משרד הפרסום החרדי 'גל אורן' יקטוף שוב את המקום הראשון בפרס המגזרי?
במסגרת התחרות המתקיימת מידי שנה, נבדק הפרמטר החשוב ביותר לעבודה פרסומית שיווקית: התוצאות. התחרות בודקת בעיקר יכולת האסטרטגיה, הבנת השוק והלקוח והפיצוח השיווקי - אך גם את עבודת הקריאיטיב ופרמטרים נוספים. ה- Effie נחשב ליוקרתי במיוחד, ההגשה אליו מאתגרת ומחייבת עמידה במספר רב של פרמטרים עסקיים ושיווקיים ברף גבוה.
משרד הפרסום גל אורן BSD שקטף בפעם הקודמת את המקום הראשון בפרסום מגזרי, הגיש השנה לתחרות שתי עבודות שונות, בקטגוריית 'מגזרים':
1: ישראכרט מציגה גידול משמעותי במספר הלקוחות שלה במגזר החרדי לאור התאמת החברה לשינויים הצרכניים העוברים על המגזר החרדי.
2: המגזין 'זמן' שהושק בישראל, מציג אף הוא, הצלחה יוצאת דופן ומקום של כבוד בקרב המדיה החרדית, זאת תוך חודשים ספורים.
בשנים שעברו הוגשו עבודות בודדות במגזר החרדי. לרוב, הגישו משרדי הפרסום מהמגזר החרדי עבודה אחת בממוצע. ב'גל אורן' מציינים כי הגשת שתי עבודות ל Effie מצביעה על עוצמה, ביטחון מקצועי, והבנת צרכי הלקוח והצרכן הסופי.
אורן אלימלך מנכ"ל גל אורן BSD אמר: "צרכי הציבור החרדי גדלו עם השנים, הפעילות העסקית סביבו צומחת ומתגברת והיקף העבודה גם, אני סומך על צוות המשרד שמונה למעלה מארבעים עובדות ועובדים, חרוצים ומוכשרים, שימשיך להוביל את התעשייה המגזרית בהצלחה".
עליזה בניסטי, סמנכ"ל הלקוחות בגל אורן BSD אומרת כי "אמונה במגזר החרדי לצד עבודה מקצוענית ברמה הכי גבוהה - מביאה לתוצאות עסקיות. עצם ההגשה היא חותמת איכות על היכולות הגבוהות של המשרד".
מתן לרמן, מנהל אסטרטגיה במשרד אומר כי מדובר בהישג יוצא דופן: "לעשות פרסום טוב כבר לא מספיק היום. נדרשת הבנה עמוקה של הלקוחות ושל הצרכן הסופי, ורק משם ניתן להביא פיצוח אסטרטגי ולתוצאות המקוות". "הסנכרון המדויק בין בריף אסטרטגי, לבריף הקריאיטיב מייצר מהלכים שנותנים ערך - גם ללקוח המשרד וכמובן גם לצרכן הסופי", אומר אייל גור סמנכ"ל קריאטיב במשרד. "בעולם השיווק והפרסום המגזרי של שנת תשע״ג - 2013, מהלכים כאלה נדרשים במקצוענות יותר מתמיד".