מטה ההסברה של ש"ס ממשיך להערך לקראת הבחירות הקרובות שיערכו בעוד פחות מחודשיים.
השר אריאל אטיאס, יו"ר מטה ההסברה של תנועת ש"ס וחבר ההנהגה, גייס היום (ראשון) לניהול הקמפיין של התנועה בבחירות הקרובות צוות פרסומאים נרחב מקבוצות שונות שהורכב במיוחד לצורך קמפיין התנועה.
כמו כן, גייס אטיאס את חברת 'מדיה קום' חברת רכש המדיה של קבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי.
בראש הצוות יעמוד הפרסומאי רמי יהודיחה, הצוות מורכב מאנשי קריאייטיב בכירים בענף הפרסום בניהולו של יניב קציר, מאנשי הקריאייטיב הבולטים בענף, ומי שליווה מערכות בחירות רבות.
קציר ישמש כמנהל הקריאייטיב וכבמאי הראשי של הקמפיין. אל הצוות יצטרף הפרסומאי החרדי יגאל רווח, מנכ"ל משרד הפרסום אפיקים, שיסייע בקמפיין באוכלוסיה החרדית ובאוכלוסיה הערבית.
אטיאס אמר מייד לאחר חתימת ההסכם: "ש"ס הולכת לבחירות האלה מחוזקת – מחוזקת מהישגיה בקדנציה האחרונה ומחוזקת מההתלהבות בשטח מן האחדות. ש"ס תבקש מאזרחי ישראל את המנדט להמשיך את המאבק לשמירה על אופיה היהודי של המדינה ולהענקת רשת ביטחון חברתית לשכבות החלשות.
"הציפייה להגדלת כוחה של ש"ס לאור האתגרים הרבים שעומדים בפנינו מחייבת אותנו לגייס את הטובים ביותר בכדי לעמוד במשימה".