טריק פרסומי מהפכני הופך דף מודפס לסרטון פרסומי מדהים. לקסוס לקחה שלב קדימה את המונח חדשנות. בפרסומת ליצירת הפאר של טיוטה - לקסוס, השתמשה החברה בטכנולוגיה מהפכנית ההופכת דף נייר רגיל לחוויה פירסומית יוצאת דופן.
קוראי המגזין בו התפרסמה המודעה של טויטה, התבקשו לשים את האייפד שברשותם תחת דף הפרסומת ללחוץ פלי ומייד הדף מתעורר לחיים. אבל כל התאורים לא יסבירו כמו שצריך במה מדובר, צפו בוידיאו.
בלקסוס אומרים שהפרסומת קיבלה השראה, מהעתידנות המשולבת ברכב ההיברידי החדש שלהם. לא ברור לכמה אנשים הגיע המסר וכמה באמת נהנו מהחוויה, אך לנו שלקסוס נראה רק בפרסומות, מדובר בחוויה מדהימה יוצאת דופן ושיעור ביצירתיות.