גולשי אינטרנט רימון סובלים מתקלות חמורות בגלישה

אתמול שוב ארעה תקלה בשרתי החברה, שגרמה לתקלת רשת אצל מנוייה, ומנעה מהם כל גישה אל האינטרנט. אצל חלק מהמנויים ברי המזל, התאפשרה הגלישה אך במהירות איטית שאינה מאפשרת עבודה תקינה. אחד הגולשים התבטא בציניות על התקלות השונות: "סוף סוף רימון מצאו דרך לחסום את האינטרנט לגמרי"

|
59
| כיכר השבת |

אחרי התקלה השלישית בשנה האחרונה שהשביתה את האינטרנט למנויי ספקית האינטרנט "רימון", גולשים רבים מצהירים כי יעזבו את החברה ברגע שתגמר תקופת ההתחייבות. בין השאר מתלוננים המנויים על תקלות חוזרות ונשנות, ועל המתנה ארוכה לשירות הלקוחות שלא מספק תמיכה טכנית.

לגולשי "אינטרנט רימון" כבר נמאס.

אתמול שוב ארעה תקלה בשרתי החברה, שגרמה לתקלת רשת אצל מנוייה, ומנעה מהם כל גישה אל האינטרנט. אצל חלק מהמנויים ברי המזל, התאפשרה הגלישה אך במהירות איטית שאינה מאפשרת עבודה תקינה.

מנויים שביקשו לברר את מקור התקלה ופנו לשירות הלקוחות של החברה נתקלו בתור של עשרות פונים, שקיבלו את התשובה כי החברה מודעת לתקלה ומטפלת בה.

רק כעבור כארבע שעות הצליחו לאתר ב"רימון" את התקלה ולטפל בה, כשגם לאחריה נרשמה אצל חלק מהגולשים איטיות וקשיים בחיבור לאינטרנט.

אין זו הפעם הראשונה שתקלה חמורה מנתקת את גולשי "רימון", לפני חצי שנה ארעה תקלה דומה שנמשכה קרוב לעשר שעות, ולפני כעשרה חודשים 'תקלה זמנית' מנעה מהגולשים להתחבר לרשת במשך לילה שלם

עם הקמתה התייחדה "אינטרנט רימון" היה ברשת אינטרנט מסוננת, שאינה מאפשרת גישה לאתרים לא ראויים, ואף מוחקת תמונות ותכנים לא צנועים מאתרים שכן מאושרים.

בתים רבים, בעיקר בציבור החרדי והדתי, התחברו לחברה מתוך מטרה שלא להכשל בעת הגלישה לאינטרנט. בתחילה עוד היו הגולשים להעלים עין מניתוקים שארעו מדי פעם ומתקלות, אך נראה שמשהו נשבר גם אצל הגולשים הותיקים.

בפורומים שונים ברשת, מעלים גולשים טענות קשות נגד החברה, בעיקר על שירות הלקוחות אותו הם מכנים "זוועתי".

בפורומים שונים, כדוגמת רוטר.נט, הציגו גולשים טענות קשות כלפי התנהלות החברה, והצהירו כי יתנתקו ממנה ביום בו תגמר תקופת ההתחייבות. אחד מהם כינה את חווית הגלישה כ"סבל נורא".

"אני התחייבתי להם לשנה ואחרי חודשיים התחילה איטיות נוראית משעות הערב, כמובן שאין עם מי לדבר, שמים לך נשים שהדבר היחיד שהן יודעות זה להגיד לך לעשות ריסט למודם שזה גם לא עוזר".

אחד הגולשים התבטא בציניות על התקלות השונות: "סוף סוף רימון מצאו דרך לחסום את האינטרנט לגמרי".

כיום בשוק האינטרנט ישנן חברות שונות המספקות שירותי אינטרנט מסונן ברמות שונות לפי בחירת הלקוח, וכן קיימות תוכנות החוסמות אתרים לא ראויים, על פי העדפות המשתמשים.

תגובת אינטרנט רימון

בשיחה שניהלנו עם מנכ"ל אינטרנט רימון, מר יריב פאר, התברר לנו כי הסיבה לתקלה הינה עבודות שדרוג ושיפור של תשתיות החברה לרווחת הגולשים. פאר, שמונה כמנכ"ל החברה לפני כארבעה חודשים, סיפר כי "עם היכנסי לתפקיד ערכנו סקר גדול בקרב לקוחות החברה כדי להכיר את החוזקות והחולשות שלנו. בסקר זה קיבלנו משובים חיוביים רבים, וגם נקודות לשיפור השירות. התשובות לסקר, ביחד עם הגידול המתמיד בכמות הלקוחות של החברה הביאו אותי לקבל החלטות אודות שדרוג משמעותי של תשתיות החברה".

עד כמה משמעותי השדרוג הזה? ומתי ירגישו הלקוחות את השיפור?

"בשבועות האחרונים אנחנו עוברים שינוי ושדרוג משמעותי של כל המערך ההנדסי של החברה. במסגרת שינוי זה רכשנו מספר רכיבי חומרה חדשים, מהמתקדמים בעולם, כאלו היכולים להכיל תעבורה גדולה משמעותית מתעבורת הרשת שעוברת דרכנו היום! השקענו מאות אלפי שקלים בשדרוג הזה, ובימים אלו אנו עובדים על התקנת השרתים החדשים, והעברת התעבורה אליהם.

אמת, כחלק מהתהליכים, על אף כל ההיערכות המוקדמת, הרגישו אתמול לקוחות מסוימים של החברה באיטיות וחוו תקלות. את התקלה איתרנו בתוך דקות, אך לצערי, תהליך השבת המערכת לתפקוד מלא ערך כשלוש שעות. אני חושב שצריך לקחת את הדברים בפרופורציות ולהבין כי תקלה רגעית הנגרמת משדרוג מערכות שונה משמעותית מקריסת מערכות, ובשורה התחתונה היא מבשרת רק טוב, ואני משוכנע כי כבר בימים הקרובים יחושו לקוחותינו הנאמנים שיפור ניכר בחוויית הגלישה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
תוכן שאסור לפספס

59 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

23
כלקוחה של אתרוג, פניתי מספר פעמים למנהלי האתר לתת שרות קצת יותר מקצועי בכל הקשור לסינון אתרים. אמנם הדבר כרוך בתוספת כוח אדם אבל לא יתכן שתהיה חסימה גורפת ושרירותית בכל מיני אתרים שאינם בעייתיים כגון, אתרי רפואה, מתכונים, חדשות וכו'. בשל חוסר כח אדם מתאים נעשית חסימה באופן גורף ובלתי מתחשב בלקוחות ש
נכון שיש ניתוקים ונכון שיש תקלות אבל גם אם יש עליהום על רימון ואתרוג עדיין לא כדאי לתפוס סתם טרעמפ. גם אני לקוחה של אתרוג ויש לי אתרי רפואה ואתרי חדשות. לידעתך: יש להם אפשרות של קבוצות מקצוע וזה מפורסם בכל הפרסומות שלהם. לא יתכן שפנית מספר פעמים למנהלי האתר (דרך אגב אתרוג זה ספק אינטרנט ולא אתר) וא
22
למה אתם יורקים לבאר ששתיתם ממנה. צריך קודם כל להודות על הטוב. לולא רימון היו רוב הגולשים עושים את זה באינטרנט הפרוץ. תקלות יש בכל מקום. הכי קל להתלונן. תנסו במקום אחר אם אתם רוצים, אבל למה לקלקל לרימון. אני באופן אישי מודה להם על כל רגע שאני איתם. וכל זה למרות התקלות (שיש בכל מקום, כולל בנקים ומוסד
לא קצר סבלתי יסורים נוראיים מהם, אינני יורק לבאר ממנה שתיתי אך אם יש טובים מהם אז מדוע שלא נהיה מודעים? וכי יש עניין להתענות ולסבול? אפילו ברימון מישהו אמר לי לפני פחות משנה, שהם מקציבים להם זמן לדבר עם הלקוח ואח"כ המנהל מתחיל לאותת להם לסיים את השיחה, אמר עוד כמה דברים, אך אני מעדיף לשתוק! לכן אני
אני לפעמים מתקשרת אליהם ואני גם יכולה לפעמים להיות איתם חצי שעה על הקו, והם מאד נחמדים ואדיבים, פעם אחת נציג שלהם הדריך אותי בקשר לדבר שלא היה קשור אליהם בכלל, והכל כדי לעזור לי. אני ממש מרוצה מהם.
זו האמת ולכן התנתקתי מהם. אף פעם אחת, אף לא אחת, שהם לא סייעו כפי שצריך, אז למה לי להתשתגע, ישנם חב' נוספות כמו: נטצח, נתיב ומורשת... לא סתם שאומרים שטובה היא התחרות בין החברות.
21
שרות זוועתי , איטיות של גלישה מזעזעת, כל פעם שאני מתקשר עונה איזה ליצן מתחבר למחשב שלי מוחק לי קוקויז, מאפס לי את הדפדפן ומודיע לי חגיגית שזהו הבעייה נפתרה, אין אנשים רציינים שם בתמיכה הם ממש חברת לייצים , בשיא הרצינות ברגע שמסתיימת תקופת ההתחייבות אני בורח מהם על טילל
גם אני אמרתי כמוך, יש לי בערך עוד כחודש וחצי להיות מחובר אליהם ואח"כ ב"ה אני מתכוון לנסות חברה אחרת, השאלה מה מומלץ, אם ידוע לך משהו כזה אשמח להתעדכן.
תוכן שאסור לפספס

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות