קוראי השבועון החרדי 'בקהילה' שפשפו הבוקר (חמישי) את עיניהם.
לוגו השבועון המודפס בכל שבוע בצבע שחור, הפך השבוע לראשונה לצבעוני.
מדובר בקמפיין פרסומי של חברת הצבע "טמבור".
בצידיו של לוגו "בקהילה", הודפס לוגו של חברת "טמבור", תחת הסלוגן: "תראו מה שצבע יכול לעשות"...
מדובר בשבוע שני ברציפות, שחברה מסחרית גדולה מריצה קמפיין פרסומי בצורה חריגה בשבועון "בקהילה".
בשבוע שעבר היה זה "שפע שוק" שרכש את כל עמודו הראשון של המוסף הפוליטי של השבועון, "בקהילה פלוס".