תראו מה שצבע יכול לעשות...

קוראי השבועון "בקהילה" שפשפו את עניהם: לוגו העיתון הפך לראשונה לצבעוני. מדובר בקמפיין פרסומי של חברת טמבור (עיתונות, בכיכר)

|
4
| כיכר השבת |

קוראי השבועון החרדי 'בקהילה' שפשפו הבוקר (חמישי) את עיניהם.

לוגו השבועון המודפס בכל שבוע בצבע שחור, הפך השבוע לראשונה לצבעוני.

מדובר בקמפיין פרסומי של חברת הצבע "טמבור".

בצידיו של לוגו "בקהילה", הודפס לוגו של חברת "טמבור", תחת הסלוגן: "תראו מה שצבע יכול לעשות"...

מדובר בשבוע שני ברציפות, שחברה מסחרית גדולה מריצה קמפיין פרסומי בצורה חריגה בשבועון "בקהילה".

בשבוע שעבר היה זה "שפע שוק" שרכש את כל עמודו הראשון של המוסף הפוליטי של השבועון, "בקהילה פלוס".

הכתבה עניינה אותך?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
תוכן שאסור לפספס

4 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

4
מיזה עוזר דרוק?
שלומי
3
כשעתון מוכר את הלוגו שלו לפרסומאים זה אומר אחד מהשניים. או שהוא במצוקה כלכלית משוועת. או שלעורכים שלו אין הבנה מינימאלית בתקשורת.
קופירייטר
2
על איזו "קהילה" מדובר בדיוק?
קורא
תוכן שאסור לפספס

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות