את הביקור ההיסטורי של ראש הממשלה בנימין נתניהו בדרום ובמרכז אמריקה, סיקרו כלי התקשורת בישראל בהרחבה, כך לפי הנתונים שמפרסמת היום (ראשון) חברת ניתוח התקשורת 'יפעת'.
ביקורו של נתניהו באמריקה הלטינית, הראשון מסוגו של ראש ממשלה ישראלי מכהן באזור זה, סוקר בשבוע שעבר בלא פחות מ-271 אייטמים ב-20 כלי התקשורת המובילים בישראל.
הידיעות הרבות האלו הופיעו על אף הבדלי השעות המשמעותיים בין ישראל לבין דרום אמריקה, שמנעו את האפשרות לשידורים חיים כל העת כפי שנהגו כלי התקשורת במדינות המארחות.
הסרטון המעוות של נתניהו (צילום מסך: מתוך טוויטר)
עם סיומו של המסע המדיני המדובר ונחיתתו של ראש הממשלה בארצות הברית, הוא פרסם כזכור סרטון המקטר על כך שכלי התקשורת הישראלים התעלמו בכוונה מהביקור, מה שכמובן אינו נכון לאור הנתונים העדכניים והמקצועיים.