סקר TGI על אחוזי החשיפה לתחנות הרדיו השונות - בהן התחנות החרדיות - והעיתונות הכללית מתפרסם היום (חמישי) לתקופה שבין ינואר 2017 ליוני 2017.
מניתוח התוצאות עולה, כי בתחום הרדיו החרדי והדתי רדיו 'קול חי' ממשיך להוביל במקום הראשון עם 5.2 אחוזי האזנה - לעומת 5.1 אחוזים בסקר הקודם, שבדק את החודשים יולי-דצמבר 2016.
רדיו 'קול ברמה', נותר במקום השני אך רושם עליה מ-3.3 אחוזי האזנה בסקר הקודם ל-4.4 אחוזים בסקר הנוכחי, זאת לאחר שאיבדו חשיפה בסקר הקודם.
רשת 'מורשת' של 'קול ישראל', מתחזקת בסקר הנוכחי ל-3.3 אחוזי האזנה, לעומת 3 אחוזים בסקר הקודם.
תחנת הרדיו 'גלי ישראל', הפונה למאזינים מהמגזר הדתי-לאומי, זוכה ל-2 אחוזי האזנה, ירידה קלה לעומת 2.4 אחוזים בסקר הקודם.
עיתון 'בשבע' זוכה לחשיפה של 6.3 אחוזים לעומת 6.1 אחוזים בסקר הקודם, ואילו עיתון 'מקור ראשון' זוכה ל-3.8 אחוזי חשיפה לעומת 3.7 אחוזים בסקר הקודם.
מאגר המידע השיווקי TGI, מבוצע על ידי קנטאר מדיה מחקרי TGI, ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ-4.3 מיליון נפש.
התקשורת הכללית
רשת ב' של 'קול שראל', עלתה במעט ל-22.4 אחוזי האזנה לעומת 22 אחוזים בסקר הקודם.
גלי צה"ל, רושמת עלייה קלה מ-22.5 אחוזי האזנה בקר הקודם ל-22.7 אחוזים בחצי השנה האחרונה.
שוק העיתונות הכללית, נסקר גם הוא בסקר הנוכחי, שבדק את אחוזי החשיפה בחודשים ינואר עד יוני 2017.
עיתון 'ישראל היום' רושם ירידה וזוכה לחשיפה של 36.7 אחוזים לעומת 38.6 אחוזים בסקר הקודם.
עיתון 'ידיעות אחרונות' רושם גם הוא ירידה וזוכה לחשיפה של 32.5 אחוזים, לעומת 33.9 אחוזים בסקר הקודם.
עיתון 'הארץ' רושם גם הוא ירידה וזוכה לחשיפה של 3.9 אחוזים לעומת 4.6 אחוזים בסקר הקודם.
עיתון 'מעריב' רושם גם כן ירידה, 'מעריב השבוע' בתשלום יורד ל-2.9 אחוזי חשיפה לעומת 4.7 אחוזים בסקר הקודם. החינמון 'מעריב הבוקר' יורד גם הוא מ-6 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-5.3 אחוזים בסקר הנוכחי.
בגזרת העיתונים הכלכליים, 'כלכליסט' מוביל עם 10.2 אחוזי חשיפה, לעומת 10.7% בסקר הקודם. העיתון 'דה מרקר', ירד מ-5.2 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-4.7% בסקר הנוכחי. 'גלובס' יורד מ-6 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-4.3% בסקר הנוכחי.