רדיו "קול חי", המדורג בסקר TGI במקום השני בדירוג אחוזי האזנה לתחנות הרדיו החרדיות והדתיות, מתחדש בלוגו חדש עם מיתוג חדש לתחנה.
הלוגו החדש, שילווה את פרסומי התחנה, עוצב לאחר חשיבה מעמיקה והפעלת קבוצות מיקוד, שהובילו לתוצאה שנבחרה בסופו של דבר, המייצגת את הסלוגן המלווה את שידורי התחנה בשנתיים האחרונות: "קול חי - תמיד אתי".
מנכ"ל "קול חי", אבי רוזן אומר כי "בסייעתא דשמיא, ככלי תקשורת מוביל במגזר החרדי והדתי, אנחנו ממשיכים להתחדש כל הזמן. ציבור המאזינים הנאמנים רואים בנו כלי מתחדש, הפונה אל כל בני המשפחה, בכל מקום, בכל זמן ובכל תחום".
"הלוגו החדש מאפיין את היותה של תחנת 'קול חי' תחנה צעירה ודינאמית, הפונה לכל קהלי היעד, צעירים ומבוגרים, במגזר החרדי והדתי. בעז"ה, נמשיך לחדש ולהתחדש בתחומים נוספים", אומר רוזן.