

שי בן מאור, מי שימש כנציג הבעלים של רדיו "קול ברמה" בארבעת השנים האחרונות, נפגש לאחרונה עם בעלי התחנה והודיע להם כי ברצונו שלא להמשיך בתפקידו לשנה חמישית.
בן מאור, רואה חשבון בהשכלתו ובעל חברה לניהול וייצוג משקיעים זרים בישראל היה בעברו מנכ"ל "רדיו תל אביב" ויועץ התקשורת של ציפי לבני. הוא הצטרף לתחנה במהלך שנתה הראשונה ונחשב לאחד מן האחראים להצלחתה המטאורית של התחנה. הצלחה אשר שהוגדרה כחסרת תקדים בעיקר בשל גילה הצעיר של התחנה ולאור העובדה כי מרבית תחנות הרדיו בישראל מבוגרות ממנה ביותר מעשור.
עם כניסתו לתפקיד, בשנת 2010, הצהיר שי בן מאור כי יפעל להפיכתה של התחנה לגוף משפיע ומייצר סדר יום, בתקשורת החרדית והכללית. כיום, לאחר ארבע שנים, נראה כי מטרה זו הושגה ואף מעבר.
על פי סקר TGI צמח רדיו "קול ברמה" בארבעת השנים האחרונות משיעור האזנה של 3.1% בשנת 2010 ל6.1% ב2014 תוך שהיא מבססת את עצמה כאחת משלוש תחנות הרדיו האזורי המואזנות ביותר בקרב כלל הציבור בישראל. לשם השוואה שיעורי האזנה של התחנה המתחרה רדיו קול חי המשדרת מזה 18 שנים עומד כיום על 5%.
במגזר הדתי החרדי, כבר לפני שנתיים הפך רדיו "קול ברמה" לתחנת הרדיו המואזנת ביותר במגזר. בנוסף, סקר TGI האחרון שפורסם בחודש שעבר קבע שהתחנה אינה רק הפופולרית ביותר במגזר הדתי והחרדי , כי אם גם גוף התקשורת בעל שיעור החשיפה הגבוה ביותר במגזר עם 27.8% תוך שהוא חולף על פני כל העיתונים החרדים והדתיים. במקום השני "יתד נאמן" עם 26.6% ובמקום השלישי "קו עיתונות דתית" עם 24.8%. לשם השוואה, שיעור החשיפה של רדיו "קול חי" עומד על 23.5%.
בהיבט המסחרי, עפ"י הערכת גורמים בעולם התקשורת והפרסום, הפכה התחנה לרווחית כבר בשנה השנייה לקיומה, תוך שהיא מגדילה את הכנסותיה בעשרות אחוזים מידי שנה.נתון שאף גוף תקשורת אחר בישראל לא הגיע אליו.