מי שמחפש בימים אלו טיסות לארצות הברית, מגלה כרטיסים במחירים אסטרונומיים, והדבר אינו פלא בזמן שרק חברת אל על טסה בקו ארצות הברית-ישראל. זאת, לאחר שחברת התעופה אמריקן איירליינס, מהגדולות בעולם, הודיעה כי לא תחדש את הטיסות לישראל עד סוף קיץ 2025, לצידה הודיעה חברת התעופה דלתא (Delta) כי לא תשוב עד סוף מרץ 2025, ואילו יונייטד הודיעה כי לא תשוב לישראל עד להודעה חדשה.
בישראל פועלים לשיפור המצב, והערב (שלישי), פורסם לראשונה ב'חדשות 12' כי בארקיע וישראייר קיבלו אישור להפעיל טיסות לארצות הברית. זאת, לאחר שיחות שניהלה שרת התחבורה רגב מול מקבילה בארצות הברית לפעול לפתיחת קווים נוספים. אם המהלך ייצא לפועל - הוא יחל כבר בשבועות הקרובים. על פי הפרסום, תוכנית משרד התחבורה היא שהחברות יחכרו מטוסים מאירופה ויפעילו 10 טיסות שבועיות, עם 3,000 נוסעים, עם צוותים אירופאיים.
אך התוכנית צפויה לבעיות, משום שהצוותים האירופאיים לא נלהבים להגיע לישראל, אך במשרד התחבורה מנסים למצוא פתרונות בנושא.
בנוסף, בוועדת הכלכלה בכנסת דנו היום בבקשת חברות התעופה לתקן את חוק טיבי. בעקבות המלחמה, חברות התעופה טוענות שהחוק גרם להן הפסדים גדולים, פעמים רבות שלא באשמתן, וביקשו להשהות את החוק באופן גורף ורטרואקטיבית מתחילת המלחמה.
בנוסף, בשל המצב הביטחוני, ישנה דרישה להגביל את הסכום למציאת כרטיס טיסה חלופי על טיסה שהתבטלה, בגלל יוקר הטיסות כרגע וגם לאשר להודיע על ביטול טיסה עד 3 ימים (במקום 14 ימים) לפני ההמראה מבלי לפצות על כך או לתת כרטיס טיסה חלופי.