

שר התשתיות הלאומיות מר עוזי לנדאו וסגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן הגיעו לביקור מיוחד במרכז השירות במחוז צפון של חברת החשמל, בכדי לעקוב מקרוב אחר המהלך הייחודי בו נקטה חברת החשמל, בהפעלת מערך תעסוקה חדש לנשים חרדיות, ושיבחו את היוזמה הייחודית.
השר לנדאו אמר שהוא רואה חשיבות רבה בשילוב כל מגזרי האוכלוסייה בשוק העבודה ובירך במיוחד על הפרויקט להעסקת נשים חרדיות ולשילובן במעגל העבודה בחברת החשמל, בהתאם לצרכים הנדרשים לכך.
סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן, שיבח את חברת החשמל על פעילותה לקידום מיזם התעסוקה לנשים החרדיות ואמר כי קליטת הנשים במרכזי השירות של החברה התאפשרה, תודות להתאמה המיוחדת והמוקפדת שבוצעה לצרכי העובדות במקום, בהכוונת עסקני הציבור בחיפה ומתוך כוונה להענקת אפשרויות פרנסה למשפחות באזור.
בביקור השתתפו סמנכ"ל לקוחות בחברת החשמל, אשר דהן, מנהל מחוז הצפון, שמעון יופה, סגן מנהל המחוז לשיווק ולקוחות, שלמה כהן, סגן מנהל המחוז למנהל ומשאבי אנוש, משה לסרי ודרור פירר מנהל מרכז השירות בצפון. כן השתתפו נציג ג´וינט ישראל, ראובן גורבט וחבר מועצת עירית חיפה מטעם יהדות התורה הרב אריה בליטנטל.
אשר דהן, סמנכ"ל לקוחות בחברת החשמל ציין כי במרכזי השירות 103 של חברת החשמל קיים מערך תעסוקה רחב היקף הכולל, קליטה ושילוב של עשרות עובדות מהמגזר החרדי, במתן מענה יעיל לפניות המגיעות למרכזי השירות מלקוחות החברה בכל הארץ. כיום כבר מועסקות במרכזי השירות של החברה עשרות נשים חרדיות.
מחברת החשמל נמסר, כי מדובר בתהליך ייחודי ומקצועי, הכולל איתור וסינון קפדני, הכשרה מקצועית וממושכת, ובראשה התאמה מלאה ומפורטת של סביבת העבודה לצרכי העובדות במקום, בשיתוף נציגי הציבור החרדי ועל פי הכוונת רבנים ואישי חינוך, בכדי לאפשר שילובן במערך הלקוחות הטלפוני (מוקדי 103) של החברה.
נציג הקהילה החרדית בחיפה, הרב חיים זיידורף ציין לשבח מיוחד את משה לסרי, סגן מנהל המחוז למנהל ומשאבי אנוש, שעשה מאמץ רב כדי להביא לתוצאה המוגמרת ולהצלחה גדולה של הפרויקט. כן ציין את ראובן גורבט מארגון ג´וינט ישראל ואת יוסי קליין, נציג "מפתח" בצפון על שיתוף הפעולה בתהליך הגיוס, המיון וההכנה של המועמדות בחברת החשמל ולארגון "צופיה".
בחברת החשמל מציינים את איכות עבודתן של הנשים החרדיות המועסקות בפרויקט, את האחריות שלהן, המחויבות לתפקיד, המודעות לשירות, להקשבה ללקוח, הסבלנות והיחס הינם גבוהים ביותר ותורמים רבות לשירות איכותי לפונים למרכזי השירות של החברה. נתונים אלה עולים גם בסקרי שביעות רצון שנערכו עבור חברת החשמל לאחרונה.

