שבוע חלף מפרסום הכתבה ב'כיכר השבת' על התנהלות חברת קווים, ומאז הגיעו עשרות תלונות נוספות של נוסעים שבויים שדיווחו אף הם על אוטובוסים שלא עוצרים, נהגים המדלגים בתחנות, הבטחות במוקד כי ישלחו אוטובוס חלופי - ובסוף עוגמת נפש מרובה.
בחברת קווים יש לציין, טרם הגיבו עד לשעת פרסום הידיעה על המקרים שהעברנו לידיעתם.
בין המקרים שהגיעו לידי 'כיכר השבת', עדויות על נוסעים שהמתינו למעלה משעה בתחנות, תוך שהם רואים את כל הקווים חולפים על פניהם ומדלגים על התחנה.
עדויות רבות קיבלנו מנוסעים הטוענים כי חייגו למוקד החברה שם טענו כי תגברו את האוטובוסים, אך בפועל - אלו לא הגיעו כלל.
באחד המקרים, נשארה משפחה חרדית ללון לילה בעיר בית שמש אצל קרובי משפחה, לאחר שהמתינו במשך שעה בתחנה, אך האוטובוסים לא עצרו.
למרות שהבטיחו להם תגבור וכי ישלחו אוטובוס נוסף, אחרי שעת סיום השירות, הודיעו להם בחברה כי לא יוציאו עוד אוטובוס.
וכך, במקום להגיע לביתם בעיר מודיעין עילית, נשארו תקועים לילה שלם, בני משפחה ברוכת ילדים, בעיר בית שמש ללא בגדים להחלפה.
כאמור, מחברת קווים לא הגיבו לפניות 'כיכר השבת'.
פנייתנו למשרד התחבורה על מנת להבין האם אין צורך בדאגה לאנשים שנשארים תקועים בתחנות, בעקבות הגבלות הקורונה המאפשרות רק 50% תפוסה באוטובוסים - טרם נענתה.
אנו נפרסם את התגובות במלואם, אם וכאשר יתקבלו במערכת.