כ-120 תלונות נשלחו אל נציב פניות הציבור ברשות השנייה בנוגע לקמפיין "שישי ישראלי" הקורא למגזר החילוני לערוך קידוש בליל שבת, בהם נטען כי הקמפיין "פוגע ברגשות הציבור החילוני".
בתשדיר נראה ליל שבת במשפחה חילונית שאינה עורכת קידוש, כאשר הילדים עסוקים בגאדג'טים שונים ואוכלים אוכל פשוט, בעוד משפחה שעורכת קידוש נראית רגועה ושמחה.
כאמור, חילונים רבים טענו כי מדובר בתשדיר פוגעני המזלזל ברגשותיהם ומציג אותם בצורה לא נכונה. הנציב הודיע לפונים כי הוא רואה את תלונותיהם כמוצדקות.
"נטען כי התשדיר מציג את האוכלוסייה החילונית כריקנית, חסרת ערכים, מזניחה את ילדיה ותחושה של כפייה דתית" כתב נציב פניות הציבור ברשות השנייה. לדבריו, "צפייה בתשדיר מעוררת אי-נוחות גדולה".
עם זאת, לדברי הנציב, "אינני נוקט עמדה בנוגע לרעיון העומד מאחורי התשדיר וההצעה לקיים קידוש וארוחה משפחתית בליל שבת. זכותה של כל עמותה להציע את האפשרות הזו. אולם הדרך בה בחר התשדיר להראות זאת היא לא ראויה ואף פוגענית".
בעקבות כך, הוחלט כי התשדיר יובא לבחינה מחדש של הרשות השנייה.