הסיורים שערך ליצמן בבתי החולים נושאים פרי.
בדיון מיוחד ותקדימי שנערך בלשכתו בירושלים, נתכנסו ובאו ראשי משרד הבריאות וכל מנהלי קופות החולים.
במסגרת הדיון עסקו הנוכחים בנושאים הבאים: התורים הממושכים, ההמתנה הממושכת לתרופות, חוסר הידע של המובטחים, שפעת מקסיקו, ועדת חריגים לתרופות שאינן בסל, ונושאים נוספים.
סגן השר הבהיר לנוכחים כי מטרת המפגש לייעל את מערך שירותי הבריאות ולהקל בנושאים רבים שמגיעים ישירות ובעקיפין למשרד הבריאות.
"הגעתי לכאן לשנות דברים שלא טופלו מזה שנים", הסביר ליצמן למשתתפים, הוא הוסיף ואמר כי "צרכי הבריאות של כלל אזרחי ישראל מוטל על כתפינו ועלינו לפעול באחריות כדי להביא מזור לכל אחד ואחד". ממנהלי הקופות ביקש ליצמן כי יהיו קשובים לצרכי הפרט וערוכים לעזרת כל מבוטח באשר הוא.
סגן שר הבריאות רואה חשיבות רבה למלחמה בבירוקרטיה והוא אף הציב אותה בראש סדר העדיפויות של המשרד. "לעיתים נתקל האזרח הפשוט בשאלות פשוטות שאת חלקם הגדול ניתן לפתור בקלות ובמהירות, אך גלגלי הבירוקרטיה הקשוחים מקשים פעמים רבות על קבלת השירות בצורה מלאה" אמר ליצמן בדיון.
מאידך הבטיח ליצמן למנהלי הקופות כי יעמוד לימינם וידאג לכל צרכיהם בפיתוח והשקעה בכל הנושאים העומדים על הפרק ושמועברים אליו ע"י קופות החולים.
ליצמן סיפר לנוכחים את חוויותיו בביקורים שערך לאחרונה בהפתעה בבתי חולים ובמרכזים רפואיים אחרים, וביקש להבהיר כי בכוונתו לשוב ולהפתיע, וכי הוא רואה חשיבות עליונה בקשר הישיר עם המבוטחים.