התחשבות בציבור החרדי: חברת "גולדליין", יצאה לאחרונה בפרסום למאוורר של החברה, בכיכובה של שחקנית מוכרת, ליהיא גרינר, שהתפרסמה לאחר שהשתתפה בתוכנית ריאליטי.
ב"גלי צה"ל" דווח כי בשלטים שנתלו ברחבי העיר ירושלים, גם בשכונות החילוניות בעיר, הוסרה תמונתה של גרינר, וזאת כדי להתחשב בציבור החרדי.
עו"ד עינת הורוביץ, מהמרכז הרפורמי לדת ומדינה, אמרה לגלי צה"ל כי זה דבר חמור. לדבריה, "דו"ח היועץ המשפטי לממשלה שיצא לפני כחודש קבע באופן ברור שהדרת שנים זה אפליה, והטענה שיש פה רגישות לציבור החרדי והוא עשוי מקשה אחת - לא נכונה עובדתית".
למרות הזעם הרפורמי, דווקא גרינר עצמה מבינה את הציבור החרדי. לגלי צה"ל היא אמרה כי "אני לגמרי יכולה להבין את החרדים, יש להם בעיה לראות בחורה בפוסטר ענק עושה פרסומת. אני יכולה להבין אותם קצת".
מהחברה המשווקת את מוצרי חברת גולדליין בישראל נמסר בתגובה לגל"צ כי "על לקוחות החברה נמנים כל המגזרים בישראל, ולכל מגזר ומגזר רגישות כזו או אחרת".
"עניין הצניעות מהווה דוגמא לכך, ומתוך כבוד והכרה ברגשות ציבור לקוחותינו בחרנו באזורים מסוימים כמו ירושלים או כפרים ערביים לעלות עם הפרסום ללא תמונת הפרזנטורית, ובכך לכבד את כולם", נמסר מהחברה.