הכיפה הפכה בעשורים האחרונים לסוג של מסחר כספי. אם פעם חבשנו על הראש כיפה חלקה, הרי שבשנים האחרונות, משהו כאן השתנה.
מגזרים ועדות התחילו לאמץ כיפות עם כיתובים וצבעים מגוונים.
בשנים האחרונות, ראינו כיפה מיוחדת שהושקה לקראת הבחירות בארה"ב - עם תפירה של דגל ארה"ב.
חברת מסחריות קלטו את הפונטציאל. כיפות שונות ומשונות החלו לצוץ.
השבוע, הצטרף ה"פייסבוק" לרשימה המפוקפקת.
מספר נערים דתיים, המכורים לרשת החברתית, החלו לחבוש כיפה, עליו מודפס לוגו "פייסבוק".
"כולם מסתכלים ומתעניינים, זה בהחלט נחמד", סיפר יוסי, אחד החלוצים בתחום.
מה דעתכם? ספרו לנו.