סקר שביעות רצון על משרד הבריאות - שהוזמן על ידי המשרד - הוסתר, ככל הנראה, בשל הציון הנמוך של הציבור לשירותי המשרד. הציון הנמוך ביותר - למחלקה לתלונות הציבור.
על פי הדיווח ב'ישראל היום', הסקר מראה שביעות רצון בינונית עד נמוכה, והוא נערך בקרב כ־1,100 פונים ליחידות השונות של המשרד. הציון הנמוך ביותר ניתן על ידי מי שפנו למחלקה לתלונות הציבור במשרד.
העובדים במקצועות הבריאות (רופאים, רוקחים, פסיכולוגים) נתנו ציונים גבוהים יותר לשירות שקיבלו, אך שביעות הרצון של 'אוכלוסיות מיוחדות' נמוכה מאוד: רק 43 אחוזים מרוצים או מרוצים מאוד מהשירות ומתלוננים בעיקר על "סגירת מעגל הטיפול והשירות מעובדי המשרד".
על פי הדיווח, נתוני הפונים לאגף האחראי לאישור ציוד רפואי (אמ"ר) גילו שביעות רצון רבה - 95 אחוזים מרוצים או מרוצים מאוד. לעומת זאת, שביעות הרצון מאגף הרוקחות נמצאת במגמת ירידה, ורק 46 אחוזים מהפונים היו מרוצים מהשירות שקיבלו.
בעיתון צוין כי דוברות משרד הבריאות סירבו למסור את הנתונים. בקשת "ישראל היום", בסיוע התנועה לחופש המידע, לקבל את הנתונים, נענתה בסירוב בנימוק שהסקר הוא "כלי פנימי לשיפור עבור יחידות המשרד בלבד", וכי מדובר ב"מדיניות שנמצאת בשלבי עיצוב".