גדולי האדמו"רים פתחו הבוקר (רביעי) את יום "גיוס ההמונים" של ויז'ניץ שנפתח היום ויסתיים מחר, יום חמישי, בשעה 23:00 בלילה, במהלכו מקווים חסידי ויז'ניץ לגייס חמישה מיליון שקלים באמצעות המבצע לגיוס המונים.
הקמפיין החדשני מתנהל בשיטת ה"מאצינג" במסגרתה קבוצת פילנטרופיים שמקורבים לרבי ולחסידות התחייבו להכפיל כל תרומה שתיכנס ביום ההתרמה, כך שתרומה של כל תורם תהיה שווה פי 2. אבל כדי להשיג את סכום ההכפלה, על החסידות להביא סכום של 2,500,000 שקלים מהציבור.
כדי להבטיח את עמידת החסידות ביעד התנו הפילנטרופיים את תרומתם בכך שהקמפיין יהיה בנוי בשיטת הכל או כלום, על פיו על החסידות להשיג תוך יום אחד את כל סכום הקמפיין, ובמידה ולא, הקמפיין נכשל וכל הכסף מוחזר לתורמים.
בצעד נדיר בציבור החרדי יתנהל הקמפיין באמצעות התרמה דיגטלית, בה כל אחד תורם את תרומתו ויכול לראות אותה מתעדכנת ומוכפלת בשידור חי.
להצלחת יום ההתרמה הקימו בויז'ניץ מטות וחפ"קים ב-12 ריכוזי החסידות בארץ ובעולם, כשכל קהילה לוקחת על עצמה יעד אישי למען הצלחת הקמפיין.
באקט מרגש של איחוד הלבבות נפתח הקמפיין עם תרומתם של האדמו"רים הגיסים מבעלזא, סאטמאר וסקווירא, שהרימו תרומה מכובדת להצלחת הקמפיין, כצעד שמתפרש כקריאה לחסידים להראות ערבות הדדית ולתרום גם למוסדות מחוץ לקהילה.