יש ענין לומר בכל יום פרשת המן. עניין זה מוזכר בטור (או"ח סי´ שא) וכתב שם בפרישה, "זה לשון מורי בירושלמי דברכות "איתא כל האומר פרשת המן בכל יום מובטח לו שלא יתמעטו מזונותיו וכו´..", ומפרש "עד עשירות האיפה", עכ"ל.
וכתב מרן הבית יוסף, כדי שיאמין שכל מזונותיו באין לו בהשגחה עכ"ל לשון הפרישה. וכתב ה´באר היטב´ (סימן א´ סעיף קטן ט´) "וגם בשבת יוכל לומר פרשת המן". ולפי זה נראה לומר, שמה שכתב הירושלמי נז´ לעיל שכל האומר פרשת המן מובטח לו שלא יתמעטו מזונותיו היינו אם יאמר אותו יום אחר יום - אפילו בשבת.
וכן ידוע ומפורסם בין החסידים בשם הרהצ"והק רמ"מ מרימינוב סגולה לפרנסה – אמירת פרשת המן כל יום אפילו בשבתות והיו שנהגו להוסיף תפילות בקשה על הפרנסה אחריה אך בשבת לא נאמרו התפילות.
ובמיוחד ביום שלישי לשבוע פרשת שלח להוסיף את השנים מקרא ואחד תרגום.
כנודע הרהצ"והק רמ"מ מרימינוב היה רב ברימינוב ובפריסטיק ארבעים שנה ובכל שבת היה אומר תורה על פרשת המן
"הוא פירש את את המילים "למען אנסנו", פירוש רוצה אני להראות לעמי ישראל את "הנס" שאפרנסנו בלחם מן השמים - "הילך בתורתי אם לא" - בין שילך בתורתי בין בין שלא ילך בתורתי אני אפרנסנו בלחם מן השמים" כך שמעתי (מספר מפתח למפתח של פרנסה וכלכלה).
והמעשה שהיה מעיד שהפירוש של הצדיק אמת, שהרי גם בעת שהכעסנוהו לא נמנע מן המן לרדת, כמו שהזכיר נחמיה בן חכליה בתפילתו (נחמיה ט י"ח) "אף כי עשו להם ע"מ וכו´ ויעשו נאצות גדולות וכו´ ומנך לא מנעת מפיהם וכו´ ".
וכן כל ימי הנביאים ועד ימינו אנו, עשינו מה שעשינו, ולמרות כן, הקב"ה ברוב רחמיו וחסדיו מפרנסנו ומכלכלנו. ומכאן יוצא הרי, שפירוש הצדיק מרימינוב אמת וישר.
לכן מי שיתפלל לקב"ה על פרנסתו אפילו ש´אינו כדאי´, כדאי לו לסמוך על הפירוש של הצדיק מרימינוב ולבטח יצלח.