הפער בתמונות

שכר "דירה לשבת" ונחרד מהדירה שקיבל - לעומת ההבטחות

שוכר 'דירה לשבת' בירושלים שבין החומות, קיבל מהמשכיר תיעוד לפני שסגר סופית, אך כאשר הגיע למקום גילה תמונה שונה: חפצים אישיים בחדר שינה וזכוכיות על הרצפה (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הדמיית הצימר - והמציאות (צילום: באדיבות המצלם)

רבים מאלו שהזמינו צימר, מכירים את הפער בין התיעוד אותו הם מקבלים מבעל הצימר או התמונות שהם רואים באתר ההזמנות, לבין התוצאה שהם מקבלים בסופו של דבר.

את התיעוד הבא, שלח ל'כיכר השבת' אחד הגולשים שהתארח לאחרונה בדירה בעיר העתיקה בירושלים. בניגוד לתמונות המהוקצעות אותם קיבל מבעל הצימר, התוצאה בפועל הייתה שונה, ובפער גדול.

לדבריו, הוא נכנס לדירה שהייתה באמצע שיפוץ, עם לכלוך על הרצפה וחפצים אישיים של אדם זר בחדר שינה. אם לא די בכך, עוד היו שברי זכוכיות על הרצפה, ולדבריו, לאחר שהעיר על כך למשכיר, נענה "אם הייתי יודע שיהיה כאן ילד, הייתי מנקה אותם...".

כפי שניתן להבחין מהתמונות, היו גם פיצוחים על הרצפה המלוכלכת, ובעל הדירה הניח מזרן על הרצפה בסלון בנימוק כי אסור להם לדרוך שם, כאשר הסלון היה באמצע ריצוף מחדש. לטענת השוכר, הבטיחו להם מגבות לדוגמה, אך אלו לא סופקו להם תוך כדי הסבר כי המייבש התקלקל.

מנגד, משכיר הדירה בעיר העתיקה טוען בפני 'כיכר השבת' כי לפני שהאורחים הגיעו, עדכנו אותם כי הסלון עבר שיפוץ והשוכרים הסכימו לבוא בכל זאת, ולכן גם קיבלו הנחה במחיר.

עם זאת, למרות התמונות המופיעות בהמשך הכתבה, טוען משכיר הדירה כי "החדרים היו נקיים, הכל היה חדש". בנוגע לרצפת הסלון, לטענתו הוא עדכן אותם גם בכך.

שוכר הדירה אומר מנגד כי הם סיכמו על המחיר מראש, ורק ביום שישי בבוקר עדכן אותם כי הדירה נמצאת באמצע הליך שיפוץ.

בתמונות הבאות, תראו את התיעוד כפי שקיבל המתארח ממשכיר הדירה, מול התיעוד שצילם כאשר היה במקום:

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות