בעקבות בדיקת 'כיכר השבת' - הלקוחות ישלמו פחות. לקוח שרכש שקיות אוכל באופן קבוע, חש לפתע כי הן נגמרות מהר מהצפוי ולאחר בדיקה שערך גילה כי בכל חבילה ישנן בין 78 ל-80 שקיות בלבד, בעוד על האריזה נכתב כי היא מכילה 100 שקיות.
'כיכר השבת' יצא לתחקיר מיוחד אודות השקיות האבודות, מתברר כי קשה עד בלתי אפשרי לגלות מי באמת אחראי לעוקץ, בו נעשה שימוש במותג מפורסם.
אך לאחר הפרסום ב'כיכר השבת', הודיעו בעלי החנות 'מולטי סרויס', שלא היו מודעים להטעייה, כי יחלקו באופן מיידי, לכל לקוח, אריזה של 80 שקיות אוכל במתנה וללא הוכחת קנייה. בנוסף, פורסמה הבהרה על גבי מדפי החנות כי החבילות מכילות כ-80 שקיות.
לדברי בעלי החנות, היצרן החליט לפצות אותו על התקרית ויעניק לו משטח שלם של שקיות אוכל, אותם הוא יחלק לציבור כפיצוי.
הנפגעת הנוספת בפרשה הזאת היא רשת "זול פעמי", מפני שיצרן השקיות, לטענתה, השתמש באריזות של "זול פעמי", למרות שאין לו שום קשר למותג.
רשת "זול פעמי" המוכרת מאוד בתחום החד פעמי ולה 15 סניפים ברחבי הארץ הדפיסה בעבר אריזות קרטון אצל אותו היצרן ומכרה בהן 100 שקיות ככתוב על גבי האריזה.
בהמשך הפסיקה לעבוד עם אותו יצרן, ולדבריה, יצרן השקיות שהטעה את הצרכנים עשה שימוש אסור, ללא כל רשות או קשר לרשת "זול פעמי", באריזות הקרטון של "זול פעמי" אשר נותרו בידיו, למרות שלמעשה אין למפעל השקיות שלו כל קשר ל"זול פעמי".
היצרן, השתמש באריזות הנ"ל ללא כל רשות ומילא אותן בכמות השקיות - כפי שדווח ב'כיכר השבת' - אותן הוא מייצר והוא אשר מכר לספקים, לרבות לחנות 'מולטי סרוויס'. הלקוחות שרכשו את השקיות באריזות של "זול פעמי" קיבלו את הרושם המוטעה כי הם משתמשים בשקיות של "זול פעמי", בעוד השקיות יוצרו במפעל היצרן שאין לו כל קשר למותג.
ברשת "זול פעמי" רואים את המקרה בחומרה ומסרו ל"כיכר השבת" כי "את מותג 'זול פעמי' רוכשים רק ברשת החנויות של 'זול פעמי'. לא מכרנו מעולם לרשת 'מולטי סרוויס' שבה הלקוח שהתלונן רכש את השקיות, כך גם לא שיווקנו לשום חנות בארץ מלבד החנויות שלנו, חנויות מוכרות מאוד תחת המותג 'זול פעמי' בלבד. לצערנו אותו יצרן הוא אשר השתמש שימוש אסור באריזות של המותג המוביל שלנו 'זול פעמי' והטעה את הצרכנים לחשוב כי המוצר הינו שלנו, והוסיף חטא על פשע ומכר 80 שקיות באריזות של 100 שקיות".