גורמים ביהדות התורה: "אין אסטרטגיה, השטח רדום"

המשבר במטה ההסברה של יהדות התורה בעקבות הקיצוץ בתקציב לא מסתיים, וגורמים במפלגה מפנים אצבע מאשימה לעבר מנהלי הקמפיין בעבר: "התנהלו ללא ביקורת תקציבית ובפזרנות יתר, נוצר בור ענק" (חרדים)

|
7
| כיכר השבת |
פעיל במטה יהדות התורה, ארכיון (Yoav Ari Dudkevitch / flash90)

בעוד המפלגות הכלליות, ואפילו ש"ס ו"יחד" נמצאות כבר מזה מספר חודשים עמוק במסע תעמולת הבחירות, לאחר ייעוץ בפרסומאים ויועצים אסטרטגים המעבירים את המסרים מעל גבי אמצעי המדיה, הרי שב"יהדות התורה" נשמר שקט תעשייתי מוזר.

לפני כשבוע הודיע מטה ההסברה על שכירת שירותיו של הפרסומאי שעי'ה איצקוביץ מפרסום "תוצאות אפקטיביות", ואכן מספר מודעות בגודל בינוני הופיעו ביומונים המפלגתיים. עם זאת, התחושה בשטח הינה שקמפיין הבחירות "לא מתרומם" ואינו נראה בשטח. "אין מודעות ענק ברחובות, אין אסטרטגיה ומסרים יצירתיים ונראות באמצעי המדיה השונים. הכל יישן ורדום, מדשדש. השטח מת" אומרים גורמים בכירים במפלגה.

בשיחות שלא לציטוט מאשימים הגורמים את אנשי התקציב שקבעו הפעם לא לחרוג באף שקל מהתקציב הקיים, מה שאינו מאפשר את אישורן של התוכניות השונות הנשמרות בנתיים במגירה. "חבל על כל יום שעובר, מדובר בביזבוז ואיבוד קולות לריק" אומרים הגורמים במפלגה.

לדבריהם, למרות התקציב הנכבד של מעל ל-8 מליון ש"ח המוקצה למפלגה, הרי שהאשמה הינה דווקא בניהול מערכת הבחירות הקודמת לפני שנתיים ללא ביקורת תקציבית ובפזרנות יתר, מה שגם למפלגה החרדית אשכנזית "בור" תקציבי של מליוני שקלים אותו כרגע מנסים למלאות. "לא ברור איך "נעלם" כזה הרבה כסף ואיפה הכסף נבלע בדיוק, אבל המציאות היא שיש גירעון עצום ולכן הוחלט הפעם "לקפוץ את היד" ולא להוציא שקל אחד ללא אישור". לדברי הגורמים, "הדבר גורם לבירוקרטיה ולצורך לקבל אישור על כל מודעה ומסמך מה שמפריע לקמפיין להיות אפקטיבי".

מנגד, דווקא גורמים במטה ההסברה ובמשרד הפרסום מבהירים כי למרות הטענות הרי שכעת המדיניות שונה ממערכות בחירות קודמות. "נכון שאין תקציב גדול וצריך להצטמצם קצת, אך האסטרטגיה שלנו הפעם לצאת ב"בליץ" ענק בשבועיים האחרונים ואז "להחזיר" את כל המצביעים האבודים הביתה. זה יעלה הרבה פחות והאפקטיביות של זה תהיה גדולה ומירבית" בטוחים אנשי ההסברה המנסים לתרץ את הכשל הקיים נכון לרגע זה במסע הפרסום שאינו ממריא ולא צובר תאוצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
תוכן שאסור לפספס

7 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

5
אולי בכלל אין מה למכור? חוץ מזה: באמת, איפה הכסף?
4
חבל על כספי תעמולה, עדיף להעבירם למשפחות האברכים, וה' בחסדו, יעשה רצונו, אם רוצה בנו בממשלה, או רוצה בנו באופוזיציה. הכל לטובה.
3
קמפיין "טובים השניים מן האחד" יוצא לדרך. בימים האחרונים התגבשה קבוצה ספונטנית של פעילי שטח אקראים שהחליטו לצאת על דעת עצמם בקמפיין הקורא לכל מצביע טבעי של יהדות התורה לאמץ לעצמו מצביע פוטנציאלי מחוץ למאגר הקולות הטבעי ולהביאו אל הקלפי ביום הבחירות על מנת להגביר משמעותית את כוחה של יהדות התורה. הקמפ
תבטיחו לכל מצביע חרדי כזה הנחה של 50% לכניסה לגן עדן עבורו ועבור חמורו.
תוכן שאסור לפספס

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות