מנתוני סקר TGI שנערך עבור "דה מרקר", עולה כי חלה עלייה חדה בקרב הציבור החרדי בכל הנוגע לגלישה ברשת האינטרנט. על פי הסקר, החרדי הממוצע גולש באינטרנט כ-35 דקות ביום, לעומת למעלה מ-80 דקות במגזר הכללי. למרות הפער הגדול, נתון זה מעיד על עלייה משמעותית בנתוני הגלישה של הציבור החרדי.
עוד עולה מהסקר: החרדים מבלים פחות בבתי קפה, מדברים יותר בטלפון, בבעלותם פחות כלי רכב, אבל יותר דירות.
הסקר משקף את נתוני שנת 2013, והוא נערך בקרב גילאי 18 ויותר דוברי עברית.
לפי הסקר, רק 33 אחוז מהחרדים נוהגים לשבת בבתי קפה, לעומת 75 אחוז במגזר הכללי. בנוסף, החרדים רוכשים פחות ברשתות האופנה הגדולות. בעוד שכמעט 80 אחוז מהאוכלוסייה הכללית מצהירים כי הם רוכשים ברשתות אופנה, בציבור החרדי עומד הנתון על כ-55 אחוז בלבד במגזר החרדי.
לפי הנתונים, החרדי הממוצע מאזין כ-50 דקות ביממה לרדיו, לעומת הישראלי הרגיל שמאזין 88 דקות.
40 אחוז מהמשפחות החרדיות מחזיקות במכונית, לעומת 78 אחוז באוכלוסייה הכללית. בנוסף, על פי הנתונים, 80 אחוז מהחרדים מחזיקים בכרטיס אשראי, לעומת 88 אחוז באוכלוסייה הכללית.
לפני הנתונים, שיעור החרדים שמדברים יותר מחצי שעה ביום בסלולר הוא כ-40 אחוז, לעומת 30 אחוז באוכלוסייה הכללית.