אם יש מנצחת אחת מהמלחמה הקשה שהחלה ב-7 באוקטובר, היא חברת אל על.
מניית החברה (ELAL), זינקה מתחילת המלחמה ביותר מ-200%, ממחיר של 262 ש"ח למנייה (19 באוקטובר), למחיר של 846 ש"ח בשיא (21 בנובמבר), כשעשרות חברות תעופה ביטלו את הקווים לישראל וממנה ועדיין לא חזרו.
באל על הגבירו את כמות הטיסות ותדירות הקווים לאור המצב, והעובדה שהיא נשארה שחקנית כמעט יחידה בשוק התעופה הישראלי, גרמה להכנסות של מעל למיליארד דולר ורווח של 187 מיליון ש"ח ברבעון השלישי של שנת 2024, ולזינוק משמעותי במנייה.
אך כעת, על רקע הדיבורים סביב הסדרה בלבנון והציפייה שמיד לאחר מכן נראה מטוסים מחברות שונות בשמי ישראל, לצד התגובות ברשת נגד החברה על מחירי הטיסות - מחיר המנייה נחתך בכ-11% תוך יומיים.