החברות הגדולות המשווקות את המוצרים לרשתות המסחר, תכננו עליות מחירים כבר לפני מספר חודשים, אך בשל ביקורת ציבורית נרחבת, הם הודיעו שהעלייה נדחית לאחרי החגים, והנה, אנחנו אחרי החגים והחברות רוצות להתחיל לייקר את המוצרים שלהן, והן נתקלות בהתנגדות של רשתות השיווק הגדולות.
אך מתברר כי למרות הסירוב של הרשתות, יש חברות שלא מזיז להן הביקורת הציבורית והן הודיעו כי למרות הכל, הן יעלו מחירים.
הכתבת מעיין פרתי דיווחה הערב (ראשון) ב'תכנית חיסכון' בחדשות 12, כי חברת סנו הציבה אולטימטום לרשתות השיווק ואמרה, כי אם לא יסכימו להעלות את מחיר נייר הטואלט שלה - הן לא יקבלו אספקה.
הדבר זהה גם עבור העלאת המחיר של מוצרי הנייר של החברה המתחרה חוגלה-קימברלי שמייצרת נייר הטואלט הפופולרי "לילי" שגם הציבה תנאי זהה לרשתו.
בחברת סנו הגיבו: "ההעלאות במחיר מתבצעות בתחום הנייר בלבד - תחום בו איננו יכולים להמשיך למכור במחירי הפסד, וכך גם השיח עם הרשתות - מתמקד בתחום מוצרי הנייר".
בתוכנית הובאה תגובתו של עו"ד דוד שטרום, לשעבר הממונה על ההגבלים העסקיים, שהסביר: "האיומים של סנו ואחרות לא אמור להפחיד את הרשתות, היות והן יכולות ואמורות לייבא מוצרים אחרים באופן מוגבל עד שיגיעו להסכמות מול החברות המובילות. אני חושב שהצעד של סנו הוא חוקי היות ולא מדובר במוצר שעליו יש להן מונופול".