מותג אופנה אישית חדש, לנשים, כובש את השוק: באירוע ייעודי לעיתונאיות חרדיות ודתיות השיק יבואן ישראלי Carla fashion אל מדפי החנויות האופנה.
מיכאל בנבניסטה ורעייתו סלדה, עולים חדשים מטורקיה משווקים מעתה בארץ סל רחב של מוצרים אישיים בתחום הגרביים וכיוצ"ב. חזון בני הזוג כולל עיצוב, יצור ושיווק מוצרי צריכה בסיסיים לנשים וצעירות דתיות וחרדיות ולא רק. פריטי האופנה איכותיים, יפים ולא יקרים. "אנחנו מבינים את הצורך של נשים ואימהות במוצר בעל אורך חיים קצר בד"כ, לכן ייצרנו והבאנו ארצה גרביים איכותיות, במחירים שפויים", מסבירה סלדה בנבניסטה, שמנהלת בפועל את העסק ואם לשני ילדים.
במקביל, גם רקמו בני הזוג הסכם בלעדיות עם המותג הבינלאומי הפופולארי - Penti להפצה בישראל. מותג זה מתמחה במוצרים לא שגרתיים אופנתיים, לנשים, נערות ואף לילדים. החברה מספקת את כל הפתרונות למגוון הצבעים והבדים והטקסטורות. תהליך ההשקה הרכה נמשך מספר חודשים, כשבסיום התהליך ניתן למצוא את מוצרי הרשת באזורים חרדיים, דתיים ואפילו כלליים.
מיכאל בנבניסטה, בנו של אב"ד בטורקיה ("בטורקיה, לא כולם הולכים עם כיפה, בגלל האנטישמיות"), החל את קשריו עם תחום הטקסטיל בשנת 1983, מאוחר יותר הפך לשותף בחברה גדולה בטורקיה ובעברו אף שימש כזכיין המקומי הבלעדי של חברת קרוקס במדינה.
לפני כשנה ארז את בני משפחתו ו'עשה עליה' אז גם הקים אתCarla fashion הישראלית ורכש זכיינות בלעדית של Penti היוקרתית. אגב, מיכאל מוכר בטורקיה כיבואן הראשון שייבא בדים זרים לתוככי המדינה, שהייתה נאמנה (עד אז) רק לסחורה מקומית.
בנבניסטה נחשב למוביל זכויות ראשונים בתחומים רבים והוא מביא את כישרונו וניסיונו אל תחום האופנה בישראל.