´שניב´ יצרנית הנייר הגולמי השנייה בגודלה בישראל רושמת התפתחות משמעותית נוספת, עם הרחבת תחום הייצור למותגים הפרטיים (private label) והפיכת החברה ליצרנית הגדולה בישראל בתחום.
´שניב´ שהוקמה בשנת 1990 מעסיקה כיום 220 עובדים בשלוש משמרות, מחזיקה בכושר ייצור של 30 אלף טון בשנה, ומוערכת בשווי שוק של 120 מיליון ₪, כשהיא רושמת בשנתיים האחרונות עלייה של 30% במכירות מוצרים מוגמרים.
בחודשים האחרונים השלימה החברה את אחיזתה בסגמנט המותגים הפרטיים כמובילה בתחום, כשהיא חותמת על הסכם ייצור למותג הבית של רשת ´סופר פארם´ המונה כ-160 סניפים ברחבי הארץ. הסכם זה מצטרף לנפח הייצור המשמעותי של ´שניב´ לרשתות הפרטיות ´יש´- המונה למעלה מ-50 סניפים, ´בר כל´ המונה למעלה מ-40 סניפים, מחסני ´כמעט חינם´, ´הריבוע הכחול´- כולל רשת ´מגה´ הארצית, ו´הרשת הרביעית´ הכוללת את ´רמי לוי´ ´ויקטורי´ ´מחסני השוק´, המונות יחדיו למעלה מ-75 סניפים ברחבי הארץ.
בנוסף, ממשיכה ´שניב´ להגדיל בהתמדה את נתח השוק שלה עם מותגיה המובילים: ´טאצ´ ´לאבלי´ ו´עדן´, כאשר על פי נתוני ´סטורנקסט´ במהלך השנה האחרונה רשמה החברה צמיחה משמעותית וכעת היא אוחזת ב-11.54% מנתח שוק הנייר בישראל ,
פסח ברנט מנכ"ל ´שניב´ אומר כי "שניב גאה בתנופת הפיתוח שלה ובחירתה על ידי מרבית רשתות השיווק המובילות בישראל. החברה מרכזת את משאביה בפיתוח עסקי ובהגדלת כושר הייצור ונתח השוק הכולל, כאשר בתקופה הקרובה אנו מתעתדים להשיק מס´ מוצרים חדשים. שמחתנו וגאוותינו על סמל שמירת השבת ועל כך שאנו מייצרים בישראל, ממוקמים באופקים ותורמים למען פיתוח הנגב.