בעוד סלקום מקימה פארק אתגרי. פלאפון יוצאת באתגר משלה, לחלק אלפי תיקים למתרחצים בחוף הנפרד בהרצליה.
במשך שלשה ימים חילקו דיילים ודיילות למתרחצים ולמתרחצות (בהתאמה), תיקי חוף צבעוניים וממותגים.
עניין רב עוררו דיילי פלאפון בחוף. פעילותם משכה המונים שצבאו על הדיילים והוסיפה לאווירה הקיצית והשמחה בחוף.
מנהל השיווק בפלאפון אומר: "פלאפון רואה במגזר החרדי, קהל יעד אסטרטגי, וככזה היא משקיעה בו, הן ברמת הצעות המכר וההטבות, המשתלמות ביותר והמותאמות לצרכיו ואופיו של הלקוח החרדי, והן בחיבור ישיר לאורח חייו, כשהפעם החיבור הוא דרך אתרי הבילוי הייחודיים לו".